pinoken
Legacy Member
Even terug is het spel Gotham City imposters verschenen op Steam voor €14.99.
Het spel is een cartoony shooter die het serieuze patroon van FPS wil doorbreken door absurde humor en home cooked weaponary.
Mij doet het spel gameplay gewijs aan Borderlands denken, ook de grafische stijl en de audio lijkt van Borderlands te komen.
pro's:
-Cartoony stijl
-Breekt met de doorsnee FPS
-Cool-factor
-Unieke gadgets
-Goed leveling systeem
Con's:
-Sommige mensen blijken kleine problemen te hebben waardoor een game vinden soms even niet gaat. (ik heb er 1 keer last van gehad en dat duurde een kwartiertje)
-Games for Windows LIVE
-(relatief) Weinig maps
Ik vroeg mij af of er nog mensen zijn die dit spel spelen en of die het spel anders ervaren.
Trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=GTBgZybSLGg&ob=av3e
Commentaar door Totalbiscuit:
http://www.youtube.com/watch?v=7M1iZvgrWWY
Het spel is een cartoony shooter die het serieuze patroon van FPS wil doorbreken door absurde humor en home cooked weaponary.
Mij doet het spel gameplay gewijs aan Borderlands denken, ook de grafische stijl en de audio lijkt van Borderlands te komen.
pro's:
-Cartoony stijl
-Breekt met de doorsnee FPS
-Cool-factor
-Unieke gadgets
-Goed leveling systeem
Con's:
-Sommige mensen blijken kleine problemen te hebben waardoor een game vinden soms even niet gaat. (ik heb er 1 keer last van gehad en dat duurde een kwartiertje)
-Games for Windows LIVE
-(relatief) Weinig maps
Ik vroeg mij af of er nog mensen zijn die dit spel spelen en of die het spel anders ervaren.
Trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=GTBgZybSLGg&ob=av3e
Commentaar door Totalbiscuit:
http://www.youtube.com/watch?v=7M1iZvgrWWY
Heb het opgepikt tijdens de sale voor 7,49. Inderdaad een fris spel, ik ervaar de hitboxen ook gewoon als deftig en zo, al wordt er soms anders beweerd. Heb er mij een paar dagen mee geamuseerd, ondertussen wel al efkes ni meer gespeeld. Het is alleszins wat anders dan anders. 
