Archief - Gotham City Imposters

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

pinoken

Legacy Member
Even terug is het spel Gotham City imposters verschenen op Steam voor €14.99.

Het spel is een cartoony shooter die het serieuze patroon van FPS wil doorbreken door absurde humor en home cooked weaponary.

Mij doet het spel gameplay gewijs aan Borderlands denken, ook de grafische stijl en de audio lijkt van Borderlands te komen.

pro's:
-Cartoony stijl
-Breekt met de doorsnee FPS
-Cool-factor
-Unieke gadgets
-Goed leveling systeem

Con's:
-Sommige mensen blijken kleine problemen te hebben waardoor een game vinden soms even niet gaat. (ik heb er 1 keer last van gehad en dat duurde een kwartiertje)
-Games for Windows LIVE
-(relatief) Weinig maps

Ik vroeg mij af of er nog mensen zijn die dit spel spelen en of die het spel anders ervaren.

Trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=GTBgZybSLGg&ob=av3e

Commentaar door Totalbiscuit:
http://www.youtube.com/watch?v=7M1iZvgrWWY

Th1x4nG

Legacy Member
Mijn thread is ondertussen al gepruned :unsure: Heb het opgepikt tijdens de sale voor 7,49. Inderdaad een fris spel, ik ervaar de hitboxen ook gewoon als deftig en zo, al wordt er soms anders beweerd. Heb er mij een paar dagen mee geamuseerd, ondertussen wel al efkes ni meer gespeeld. Het is alleszins wat anders dan anders.

Ik word wel vrij vaak genaaid door dat lange zwaard door mensen die scout zijn en waar ik totaal ni op heb geanticipeerd. Heb zelf da zwaard ook al unlocked maar mij lukt da toch ni om zo te rapen. :unsure:

't Is met een o trouwens, impostors.

pinoken

Legacy Member
Oei een typefoutje in de titel! :O

Ja ik vind dat zwaard ook vrij irritant en je denkt dat het zo makkelijk is om daar mee te ownen maar het gaat gewoon echt amper. :)

amdr

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Mijn thread is ondertussen al gepruned :unsure: Heb het opgepikt tijdens de sale voor 7,49. Inderdaad een fris spel, ik ervaar de hitboxen ook gewoon als deftig en zo, al wordt er soms anders beweerd. Heb er mij een paar dagen mee geamuseerd, ondertussen wel al efkes ni meer gespeeld. Het is alleszins wat anders dan anders.

Ik word wel vrij vaak genaaid door dat lange zwaard door mensen die scout zijn en waar ik totaal ni op heb geanticipeerd. Heb zelf da zwaard ook al unlocked maar mij lukt da toch ni om zo te rapen. :unsure:

't Is met een o trouwens, impostors.
Da ziet er mij persoonlijk ook meer een spel uit dat zo is leuk is voor een kwartier te spelen maar daar stopt het dan ook.
Ik zeg persoonlijk want ik ben van dezelfde mening bij TF2 dus :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan