Archief - Gezocht : Nieuwe server admin

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MaL1Ce

Legacy Member
EmP zei:
iedreen heeft es slechte dag :x

....
jij zou het wss beter kunne...

....


als er maar 1 wapen was :tongue:
nice comeback :niceone:
alleen jammer da ge altijd dezelfde moet gebruike :)

botchla

Legacy Member
MaL1Ce zei:
nice comeback :niceone:
alleen jammer da ge altijd dezelfde moet gebruike :)

hij heeft wel gelijk.

attitude hier:
don't mess with me or i'll argue with u over teh internet oO

ze vragen hier om een admin, niet achter kritiek en
ook niet achter kritiek op kritiek.

..GL aan de kandidaat server admins..

EmP

Legacy Member
als blade ier komt stoefen en op cba kritiek geeft en op mij kritiek geeft is da normaal dat hij reacties krijgt é, da weet hij zelf ook wel
OT: me votes cba

2-Gman

Legacy Member
:p aangezien deze topic over niets ga breng ik mijn bijdrage :]!

TUDUDM TU DUM!

Tracker C

Legacy Member
BlaDe zei:
gaat gij u allegauw nog een beetje aanstelle op de wcg qualifiers, nr't schijnt deed ge dat zo goed ;)

"told 'ya so" says it all :niceone:

EmP zei:
iedreen heeft es slechte dag :x

:rofl:
( dag, week, maand, carrière, wa maakt het ook uit é Emp? :p )

OT: still voting Bahamut/MaLiCe :p

iMpRo

Legacy Member
gvd ze , altijd zit ier ne kleinen debiel te kakke op nen andere , altijd tzeflden ier , gewoon bakkes , en nie denken van : o ja zie hoe hij zit te pochen met zijn goei clan , meneer die alles beter kan, zei em da ? NEEN. awel dan maakt da er dan nie van , klein kind

unskilled

Legacy Member
Emp... n/o maar als blade evenveel als u zou spelen zou em beter zijn als u... kijk maar naar z'n ut99 nw en insta en ut2kx insta niveau.

Naja, flame on. :f

unskilled

Legacy Member
Right, want ik speel wel veel mark... :niceone:

(btw... start praccing ffs ;p )

BlaDe

Legacy Member
moet ge omdat ge ne slechten dag hebt zitte roepe tege iedereen waar ge uwen eigen rommel gelaten hebt emp? ;p

botchla

Legacy Member
lol :|
btw heateh nickchange? Oo

btw bas ge moet mij trug is wa leren nw doen e sjat!

EmP

Legacy Member
BlaDe zei:
moet ge omdat ge ne slechten dag hebt zitte roepe tege iedereen waar ge uwen eigen rommel gelaten hebt emp? ;p
ik vroeg aan iedereen waar usb stick was met hoop op succes in mijn zoektocht

@track: wa weet gij van mijn carrière?

anyway....

EmP

Legacy Member
Tracker C zei:
duidelijk veel meer als gij zelf :p

aangezien ik da voorspelt had en gij denkt dagge NW god zijd :niceone:
oh ye? en waar zei ik dat?

naja ik stop met deze discussie ze
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan