Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
als er maar 1 wapen was![]()

nice comebackEmP zei:iedreen heeft es slechte dag
....
jij zou het wss beter kunne...
....
als er maar 1 wapen was![]()

MaL1Ce zei:nice comeback![]()
alleen jammer da ge altijd dezelfde moet gebruike![]()
BlaDe zei:gaat gij u allegauw nog een beetje aanstelle op de wcg qualifiers, nr't schijnt deed ge dat zo goed![]()
EmP zei:iedreen heeft es slechte dag![]()
)
ik vroeg aan iedereen waar usb stick was met hoop op succes in mijn zoektochtBlaDe zei:moet ge omdat ge ne slechten dag hebt zitte roepe tege iedereen waar ge uwen eigen rommel gelaten hebt emp? ;p
EmP zei:@track: wa weet gij van mijn carrière?

oh ye? en waar zei ik dat?Tracker C zei:duidelijk veel meer als gij zelf
aangezien ik da voorspelt had en gij denkt dagge NW god zijd![]()