CBA
Legacy Member
MaL1Ce zei:amai de CBA toch ni?
zei star ni da het ne volwassen admin moes zijn?![]()
hehe just daarme heb ik ook niet gemailed hé

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
MaL1Ce zei:amai de CBA toch ni?
zei star ni da het ne volwassen admin moes zijn?![]()

BlaDe zei:ik zou cba ook geen serveradmin maken, ik trek al ferm ogen op alsek hoor hoe die VeC runned..
CBA zei:Jaloers ?
Maar ge hebt gelijk, 'k zou die insta server toch maar op NW zetten ...
BlaDe zei:ik meen het wel beter te kunne ja, als ik zie waar mijn clan staat..

tis é, onze leete gibbarBain zei:omg held![]()

StaRflaM zei:kdenk da de meeste da ni echt wille worde, ge zet er niks mee en ge moet er nog iets voor doen![]()
admin zijn is een kutjob zonder apreciaties
Mono zei:ik doe het voor de chicks ^-

zwijg maCBA zei:Stel u voor dat ge Malice daarbij krijgt ...![]()

MaL1Ce zei:zwijg ma
als iedereen da hoort zit de star zijne mailbox sevves vol![]()

iedreen heeft es slechte dagBlaDe zei:gaat gij u allegauw nog een beetje aanstelle op de wcg qualifiers, nr't schijnt deed ge dat zo goed![]()

