Archief - Gezocht : Nieuwe server admin

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

CBA

Legacy Member
BlaDe zei:
ik zou cba ook geen serveradmin maken, ik trek al ferm ogen op alsek hoor hoe die VeC runned..

Jaloers ?

Maar ge hebt gelijk, 'k zou die insta server toch maar op NW zetten ...

Tracker C

Legacy Member
mijn vote gaat naar Bahamut !!!

Man die kan handelen in eer en geweten!
Kent veel van servers etc...

heeft alleen geen sex-appeal, dus als da een must is zou'k op malice stemmen :p

of Wolf! :)

Physixius

Legacy Member
nieuwe server admin kiezen noemen ze ook wel eens

de mister 2k4 blowmachine



beste blower wordt server admin

'k ken alleen niemand beter dan mij

AND DONT DENIE IT carl, ben, sam, tom, klaas, peter, svon, nick, frank, gill, wim,bart, driss en zelf lynn...

BlaDe

Legacy Member
CBA zei:
Jaloers ?

Maar ge hebt gelijk, 'k zou die insta server toch maar op NW zetten ...


ik zie ni in waarop da ik jaloers zou moeten zijn tbfh, wrm ga'k voor mezelfe houden, anders eindigt dit gegarandeerd in flamen
@ iemand die poste wat positie van een clan dermee te make heeft: niets, da's ook ni wat ik zeg, al wa'k daarmee bedoelde is dat cba precies ni altijd even goed overweg kan met autoriteit/macht, da's al.

unskilled

Legacy Member
Bij ut2003 was er wel zo ne server admin die'k beestig goe vond... maja... hoe heette die ook weeral. ;)

OT: don't care wie 't wordt

Mono

Legacy Member
ik ben vrij zeker da star wel op zen eentje kan beslissen, dus hier zitte flame heeft ni echt veel nut :p

BlaDe

Legacy Member
gaat gij u allegauw nog een beetje aanstelle op de wcg qualifiers, nr't schijnt deed ge dat zo goed ;)

MaL1Ce

Legacy Member
he got a point over there
bahamut zou da perfect doen + hij speelt tegewoordig ook nw geloofek
wa dus ideaal zou uitkome voor zowel insta als nw :)

StaRflaM

Legacy Member
kdenk da de meeste da ni echt wille worde, ge zet er niks mee en ge moet er nog iets voor doen :)

admin zijn is een kutjob zonder apreciaties

Mono

Legacy Member
StaRflaM zei:
kdenk da de meeste da ni echt wille worde, ge zet er niks mee en ge moet er nog iets voor doen :)

admin zijn is een kutjob zonder apreciaties

ik doe het voor de chicks ^-

EmP

Legacy Member
BlaDe zei:
gaat gij u allegauw nog een beetje aanstelle op de wcg qualifiers, nr't schijnt deed ge dat zo goed ;)
iedreen heeft es slechte dag :x

....
jij zou het wss beter kunne...

....


als er maar 1 wapen was :tongue:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan