Archief - GET THEM TO 9LIVES!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Veruca

Legacy Member
Binnenkort waarschijnlijk een meet voor fighting games liefhebbers, maar de details moeten nog uitgewerkt worden. ;)

Recipe4hate

Legacy Member
Veruca zei:
Binnenkort waarschijnlijk een meet voor fighting games liefhebbers, maar de details moeten nog uitgewerkt worden. ;)

Huur een echte arena en laat wat mensen kooivechten.
I'm so there!

inStyle

Legacy Member
BelgianTerror zei:
Schatjes, als jullie iets willen organiseren voor de Xbox community, PM me even. Dan kan ik op de Front altijd wat nieuws plaatsen om zo extra volk hierheen te lokken <3

Awel, er staat juist een ffa toernooi, als er genoeg intresse is kan ik de player limit verhogen naar 32, momenteel 16, dus als je het wilt op de front plaatsen, go ahead ;)

fixer187

Legacy Member
@topicstarter, no offense maar ik denk dat niemand zin heeft om als spambot te fungeren. Als je de community zelf wil vergroten organiseer iets en laat het weten aan de redacteurs voor extra publiciteit. Tenminste als je mensen van de frontpage wil lokken naar het forum, 9lives gaat niet andere fora onderspammen ommensen te lokken naar de site.

xboxfreak1986

Legacy Member
BelgianTerror zei:
Schatjes, als jullie iets willen organiseren voor de Xbox community, PM me even. Dan kan ik op de Front altijd wat nieuws plaatsen om zo extra volk hierheen te lokken <3

schattig

inStyle

Legacy Member
fixer187 zei:
@topicstarter, no offense maar ik denk dat niemand zin heeft om als spambot te fungeren. Als je de community zelf wil vergroten organiseer iets en laat het weten aan de redacteurs voor extra publiciteit. Tenminste als je mensen van de frontpage wil lokken naar het forum, 9lives gaat niet andere fora onderspammen ommensen te lokken naar de site.

dat bedoel ik ook helemaal niet, ik bedoel dat de mensen gewoon neem een bericht sturen ofz. naar de mensen in online matchmaking / multiplayer idk. voor te zeggen kijk eens op 9lives ofz, zo zal de community ook vergroten en kan er meer worden gedaan.

;)

Yones

Legacy Member
als ge persé volk wilt lokken, zet iets van 9lives in u bio. kick some ass op cod/gears/.. => mensen checken u bio => instant profit

inStyle

Legacy Member
Da dee ik all lang :) maar tzijn allemaal fransmanne waar ik tegen uitkom :p

spoon

Legacy Member
ik was gisteren blij dat ik eens wa engels hoorden op mw3
blijkbaar zeer weinig belgen die hardcore spelen

fixer187

Legacy Member
inStyle zei:
dat bedoel ik ook helemaal niet, ik bedoel dat de mensen gewoon neem een bericht sturen ofz. naar de mensen in online matchmaking / multiplayer idk. voor te zeggen kijk eens op 9lives ofz, zo zal de community ook vergroten en kan er meer worden gedaan.

;)

spam dus...

Bamboebahr

Legacy Member
Als ge dat naar random personen stuurt is het inderdaad spam, beter om naar uw beste "e-buddies" (en echte maten natuurlijk) die 9lives niet kennen eens polst of ze geen interesse hebben.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan