Archief - GET THEM TO 9LIVES!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

inStyle

Legacy Member
Operatie GET THEM TO 9lives!

Het is de bedoeling om de community op 9lives qua xbox360 te vergroten. Als ik online game, dan zie ik de hoeveelheid belgen er op den xbox zitten, en hoeveel der op 9lives zitten, als we ze allemaal naar 9lives proberen te krijgen, kunnen we voor een grotere community zorgen = meer mogelijkheden, toernooien, toernooien met prijzengeld, LANs , ...

Wat moet je doen?
Af en toe naar je recent players list kijken, en naar iedereen een message sturen "Zit je al op 9lives? neen? kom dan snel naar het 9lives forum, en ga naar het 9lives > console center > xbox360, het belgische xbox360 forum" of "kijk eens op 9lives of whatever"

De bedoeling is gewoon om zoveel mogelijk mensen naar 9 lives te krijgen ;)

Comment wat je er van vind, wie het gaat doen, ...

Greetz, Method

Marginal0

Legacy Member
Participeert anders zelf wa meer. 200 posts op 2+ jaar is ni echt om naar huis te schrijven. :p

Nee, serieus. De weg naar 9L is ni moeilijk te vinden hoor. Het is (denk ik toch) één van de grotere internetcommunities van België. Ge kunt het proberen, maar ik zou er niet op rekenen dat er veel meer zouden afkomen. Het zullen vooral casual gamers zijn.

inStyle

Legacy Member
ik zou veel meer posts hebben als het xbox-live forum wat actiever zou zijn ^^ maar het maakt niet uit wie, gewoon meer mensen zou all beter zijn, want elke keer als mensen iets organiseren voor xbox, komt er niemand op af, terwijl op ps3 er altijd mensen te vinden zijn.

hatetn

Legacy Member
en waarom zouden ze naar het playstation fanboy forum bij uitstek willen komen? je loopt hier het risico op een ban als je zegt dat forza goed is

inStyle

Legacy Member
WOT? ik bedoel gewoon dat er op het ps3 forum meer volk zit dan het xbox forum terwijl het andersom moet zijn :p

Veruca

Legacy Member
Waarschijnlijk omdat de meeste Xbox spelers effectief zitten te spelen op hun console, terwijl de PS3 spelers liever praten over waarom PS3 beter is. :p

Please don't ban me. :unsure:

V1nce

Legacy Member
Nee hoor ps3 is gewoon beter, alleen waar simpel mensen wonen zoals amerika is xbox populair.

Veruca

Legacy Member
Wel raar dat, als PS3 echt zoveel beter is, jullie er meer over zitten te praten dan er echt op zitten te spelen.

inStyle

Legacy Member
Simpele mensen? dus dit betekent dat iedereen op de xbox simpel is? waarom zouden ps3 spelers ook niet gewoon simpel kunnen zijn? voor zover ik het weet speelt elke soort van mens xbox, niet gewoon simpele mensen, en dat jij zegt dat het alleen voor simpele mensen zijn zegt meer over jou dan over de mensen dat op xbox/ps3 spelen lmao, Most clueless person ever.

En dan nog, in america? wie zegt dat er in belgie geen simpele mensen wonen? elke mens is toch simpel? of voel jij je misschien beter dan iedereen omdat je op ps3 speelt? lmao, Once again most clueless person ever.

Bamboebahr

Legacy Member
word of advice: v1nce is hier zo wat de kampioen als het gaat om domme comments zetten om xbox users in het harnas te jagen :p
Niet te hard van aantrekken dus ^^

inStyle

Legacy Member
kwast all ant denke, not sure if serious or just getting trolled ;)

hatetn

Legacy Member
Veruca zei:
Wel raar dat, als PS3 echt zoveel beter is, jullie er meer over zitten te praten dan er echt op zitten te spelen.



je moet er vooral eens op letten dat ze vooral zitten te praten over wat er gaat komen terwijl wij gewoon kunnen spelen wat uit is.

BelgianTerror

Legacy Member
Schatjes, als jullie iets willen organiseren voor de Xbox community, PM me even. Dan kan ik op de Front altijd wat nieuws plaatsen om zo extra volk hierheen te lokken <3
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan