Archief - Games For Windows Live inlog probleem

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Plorex

Legacy Member
Hoi, Ik ben net de nieuwe Operation Flashpoint gaan halen.
Ik instaleer alles inclusief Games For Windows Live (omdat het de eerste maal was dat ik een spel speel met gfwl)

Laat alles netjes updaten.
Ik wil beginnen, vraagt hij me voor in te loggen.
Ok, vul mijn gegevens in etc. (wachtwoord wordt raar genoeg automatisch ingevult)
Maar ik krijg telkens een error:

"Kan het profiel niet aanmelden bij LIVE. Er zijn problemen met het netwerk of de Windows Live ID-service is niet beschikbaar."

Met mijn connectie is er niets, ook niet met men poorten in de router.
En kan me probleemloos inloggen op de Marketplace.

Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen ?

Yvezzke

Legacy Member
Ook al gehad, je kan on-line de status van de service bekijken, google het eens.

NightSky

Legacy Member
Met GFWL download je ook best de standalone installer via de website. Auto update in een game werkt niet al te goed.

Plorex

Legacy Member
Heb het gevonden.
Bleek dat Hamachi ervoor zorgde dat mijn profiel niet werd gedownload.

Toch bedankt voor de reacties !

dude1995

Legacy Member
hi
ik heb het zelfde als plorex alleen dan met barman arkham asylum:
ik heb batman arkham asylum gekocht maar hij pakt hem niet Ik instaleer alles inclusief Games For Windows Live (omdat het de eerste maal was dat ik een spel speel met gfwl)

Laat alles netjes updaten.
Ik wil beginnen, vraagt hij me voor in te loggen.
Ok, vul mijn gegevens in etc. (wachtwoord wordt raar genoeg automatisch ingevult)
Maar ik krijg telkens een error:

"Kan het profiel niet aanmelden bij LIVE. Er zijn problemen met het netwerk of de Windows Live ID-service is niet beschikbaar."

Met mijn connectie is er niets, ook niet met men poorten in de router.

ik kan alleen niet inloggen op de market, omdat ik geen ouderlijk accout heb toegevoegd maar dat hebben ze mij ook niet gevraagt toen ik het spel installeerde. zou ik dat nog kunnen veranderen?

kan iemand mij hiermee helpen,
vriendelijke groet, Rien

dude1995

Legacy Member
ik heb ook geen hamachi op mijn computer staan dus daar kan het niet aan liggen

Shrimpy

Legacy Member
Bij mijn weten moet je met je e-mail gegevens inloggen bij GFWL, dezelfde als je met msn gebruikt.
Als je wachtwoord "automatisch" wordt ingevult, verwijder hem eens en vul hem handmatig in.

Shrimpy

Legacy Member
Blijkbaar ligt het niet aan jouw, ik wou gisteren Dead Rising 2 spelen, en ik geraakte ook niet ingelogd op GFWL, en kreeg dezelfde foutmelding.

50Euro

Legacy Member
Deze middag Gears of War gekocht op pc. Xbox Live account aangemaakt en dan kon ik niet inloggen. Nu vond ik dit Status van Xbox LIVE - Xbox.com maar vraagje.. Kan je bij games for windows live de cd-key ingeven en dan de game downloaden zoals bij steam of werkt dit anders?

Mijn eerste game met games for windows..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan