Plorex
Legacy Member
Hoi, Ik ben net de nieuwe Operation Flashpoint gaan halen.
Ik instaleer alles inclusief Games For Windows Live (omdat het de eerste maal was dat ik een spel speel met gfwl)
Laat alles netjes updaten.
Ik wil beginnen, vraagt hij me voor in te loggen.
Ok, vul mijn gegevens in etc. (wachtwoord wordt raar genoeg automatisch ingevult)
Maar ik krijg telkens een error:
"Kan het profiel niet aanmelden bij LIVE. Er zijn problemen met het netwerk of de Windows Live ID-service is niet beschikbaar."
Met mijn connectie is er niets, ook niet met men poorten in de router.
En kan me probleemloos inloggen op de Marketplace.
Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen ?
Ik instaleer alles inclusief Games For Windows Live (omdat het de eerste maal was dat ik een spel speel met gfwl)
Laat alles netjes updaten.
Ik wil beginnen, vraagt hij me voor in te loggen.
Ok, vul mijn gegevens in etc. (wachtwoord wordt raar genoeg automatisch ingevult)
Maar ik krijg telkens een error:
"Kan het profiel niet aanmelden bij LIVE. Er zijn problemen met het netwerk of de Windows Live ID-service is niet beschikbaar."
Met mijn connectie is er niets, ook niet met men poorten in de router.
En kan me probleemloos inloggen op de Marketplace.
Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen ?