Archief - Gamermuis

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

The_Cat

Legacy Member
Zelf heb ik ook een Logitecg G500 :) ben ik ook tevreden van en gebruik ze ook in combinatie met WoW.

Ps: ge moogt ni tripleposten :) dan kunde beter de editknop gebruiken ^^

Levicious

Legacy Member
Geen muis van 25 euro ? 70€ is wa veel haha en kheb ier nog ne bon liggen voor fnac

V1nce

Legacy Member
sele zei:
zijn da eigenlijk goeie muizen?zien er we altijd ferm uit :)

Ik ken mense die die hebbe en die zijn toch content, ma der zijn wel threads op het internet trug te vinden over tracking probleme.
Cyborg en sommige razers gebruiken de philips twin eye lasers en sommige mensen hebbe daar tracking probleme bij.
Ze zijn allesinds nie zo goed als de avego lasers die logitech gebruikt.

Why is the Phillips Twin Eye sensor hated?

Ma goe de mense die ik ken hebbe der geen last van, en als iedereen het zou hebbe zou die muis nooit verkope.

sele

Legacy Member
ik heb nu een gx9 van logiteh en zeer te vreden van en voor star wars een naga muis van razor,maar ik vin dus nergen smouse skates voor men gx9 e :s,en zoek een niet muis om dat die gx9 verleten is van onder van altijd te verschuiven

[HoD]

Legacy Member
sele zei:
ik heb nu een gx9 van logiteh en zeer te vreden van en voor star wars een naga muis van razor,maar ik vin dus nergen smouse skates voor men gx9 e :s,en zoek een niet muis om dat die gx9 verleten is van onder van altijd te verschuiven

Ik heb mijn G9x al een tijd en ik heb héél lichte krasjes op de voetjes die geen voelbaar effect hebben. Een goeie *propere* muismat helpt enorm!

ChickenTik

Legacy Member
Ik heb hier een Gigabyte m8000x muis. Is nog vrij onbekend tegenover bv. Razer maar moet zeker niet onderdoen. is ook wat goedkoper, komt ongeveer rond 40-45 euro. :)

Somehow'

Legacy Member
[HoD];16036191 zei:
Dat is de oude versie, de Cataclysm versie zou beter zijn.

Als de jarige zot is van WoW is dat zeker geen slechte optie.

kheb die ookal gezien, ma, kdacht is da nie zo beetje 'comerciële brol' aleja kheb er geen gedacht van he! vroeg het me gewoon af... (:

Vincort

Legacy Member
Somehow' zei:
kheb die ookal gezien, ma, kdacht is da nie zo beetje 'comerciële brol' aleja kheb er geen gedacht van he! vroeg het me gewoon af... (:

Is ook zo, zoals alle gamergearshizzle eigenlijk. Anyway, met die WoW-licentie moet je inderdaad nog wat meer bijbetalen voor weinig meerwaarde.

Ayrell

Legacy Member
V1nce zei:
Ik ken mense die die hebbe en die zijn toch content, ma der zijn wel threads op het internet trug te vinden over tracking probleme.
Cyborg en sommige razers gebruiken de philips twin eye lasers en sommige mensen hebbe daar tracking probleme bij.
Ze zijn allesinds nie zo goed als de avego lasers die logitech gebruikt.

Why is the Phillips Twin Eye sensor hated?

Ma goe de mense die ik ken hebbe der geen last van, en als iedereen het zou hebbe zou die muis nooit verkope.

Even ter verduidelijking: Bij de nieuwere versies van de R.A.T. 7 (dus ook de M.M.O. 7) is een plastieken filter over de sensor geplaatst, en dit lost het tracking probleem op.

[HoD]

Legacy Member
Somehow' zei:
kheb die ookal gezien, ma, kdacht is da nie zo beetje 'comerciële brol' aleja kheb er geen gedacht van he! vroeg het me gewoon af... (:

Bwah brol. Een muis is altijd personal preference. De Steelseries WoW muis is bijvoorbeeld groter dan de Razer Naga, dus als je grote handen hebt kan die fijner zijn. Collega heeft de Naga en ik vond persoonlijk de knoppen wat klein zijn maar dat zal wel wennen. Over het algemeen wordt de Naga aanzien als beter dan de Steelseries WoW muis. Maar muizen zijn als een auto, de ene wil een Micra, de andere een S 63 AMG en de derde een Actros.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan