Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Levicious zei:Geen muis van 25 euro ? 70€ is wa veel haha en kheb ier nog ne bon liggen voor fnac
V1nce zei:rat 7 MMO , is pas uit.
Somehow' zei:Wa bedoelt ge?

Levicious zei:Heb een MMO muis nodig maar met een budget van 25 €![]()
srry ma kben effkes nie mee 
V1nce zei:rat 7 MMO , is pas uit.

sele zei:zijn da eigenlijk goeie muizen?zien er we altijd ferm uit![]()
sele zei:ik heb nu een gx9 van logiteh en zeer te vreden van en voor star wars een naga muis van razor,maar ik vin dus nergen smouse skates voor men gx9 e,en zoek een niet muis om dat die gx9 verleten is van onder van altijd te verschuiven
Shift zei:google gaf me dit: SteelSeries - World of Warcraft® MMO Gaming Mouse
[HoD];16036191 zei:Dat is de oude versie, de Cataclysm versie zou beter zijn.
Als de jarige zot is van WoW is dat zeker geen slechte optie.

Somehow' zei:kheb die ookal gezien, ma, kdacht is da nie zo beetje 'comerciële brol' aleja kheb er geen gedacht van he! vroeg het me gewoon af...![]()
V1nce zei:Ik ken mense die die hebbe en die zijn toch content, ma der zijn wel threads op het internet trug te vinden over tracking probleme.
Cyborg en sommige razers gebruiken de philips twin eye lasers en sommige mensen hebbe daar tracking probleme bij.
Ze zijn allesinds nie zo goed als de avego lasers die logitech gebruikt.
Why is the Phillips Twin Eye sensor hated?
Ma goe de mense die ik ken hebbe der geen last van, en als iedereen het zou hebbe zou die muis nooit verkope.
Somehow' zei:kheb die ookal gezien, ma, kdacht is da nie zo beetje 'comerciële brol' aleja kheb er geen gedacht van he! vroeg het me gewoon af...![]()