Archief - Gamermuis

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Somehow'

Legacy Member
Hoi !
Ik wil mijn vriend voor zijn verjaardag graag verrassen met een nieuwe muis (:
Hij is een ferme wowspeler en is altijd maar bezig hoe nice et wel nie zou zijn alstie zo'n zotte gamersmuis zou hebben zelf benk niet zo'n specialist, so help me gamers, wat raden jullie me aan?

Katoom

Legacy Member
Somehow' zei:
Is et niet beter een niet wireless muis te hebben voor wow?
Kan je zowel wireless als wired gebruiken. Ik heb ze gewoon voor de extra knoppen, en ze ligt veel beter in mijn hand dan de naga. Maar dat is natuurlijk verschillend voor iedereen.

Mijn vorige muis was wireless en daar ben ik toch jaren content van geweest. Spijtig dat ze nu enkel verkrijgbaar is in combinatie met een draadloos toetsenbord. :( http://cdn1.techbargains.com/icache/2009/07/12/00006602.jpeg

Boemkool

Legacy Member
Voor MMO's is het handig veel extra knoppen te hebben op uw muis, dus kijk vooral daar naar e

Somehow'

Legacy Member
reFleX.be zei:
Voor MMO's is het handig veel extra knoppen te hebben op uw muis, dus kijk vooral daar naar e

jup da weetk! (: zelf kr poging tot wow spelen gedaan en kan der dus wel inkomen dat die extra knoppen echt zeer handig zijn :p

Somehow'

Legacy Member
Katoom zei:
Kan je zowel wireless als wired gebruiken. Ik heb ze gewoon voor de extra knoppen, en ze ligt veel beter in mijn hand dan de naga. Maar dat is natuurlijk verschillend voor iedereen.

Mijn vorige muis was wireless en daar ben ik toch jaren content van geweest. Spijtig dat ze nu enkel verkrijgbaar is in combinatie met een draadloos toetsenbord. :( http://cdn1.techbargains.com/icache/2009/07/12/00006602.jpeg

mja hoe dat het hem in de hand zal liggen kank jammergenoeg niet voorspellen... dus kzal op aantal knoppen, jullie advies, en dat soort dingen moeten afgaan :p

kaneda

Legacy Member
Yup ik heb nu ook een tijdje de razer naga, na ff te wennen is het superhandig hoor.
Ik heb de mijne 69euro in de saturn gekocht dacht ik

Tharionos

Legacy Member
die razers zijn echt wel goed hoor als je die extra euro's voor wilt spenderen :)

ik persoonlijk had eerst de razer diamondback en nu heb ik de razer mamba

maar die zijn meer voor MMO alhoewel zo'n muizen ook goed zijn maar misschien iets te gevoelig

je vind natuurlijk ook MMO muizen in hun gamma en zelfs een versie in het thema van de laats uitbreiding van wow , maar de reviews daarvan weet ik niet

Somehow'

Legacy Member
Tharionos zei:
die razers zijn echt wel goed hoor als je die extra euro's voor wilt spenderen :)

ik persoonlijk had eerst de razer diamondback en nu heb ik de razer mamba

maar die zijn meer voor MMO alhoewel zo'n muizen ook goed zijn maar misschien iets te gevoelig

je vind natuurlijk ook MMO muizen in hun gamma en zelfs een versie in het thema van de laats uitbreiding van wow , maar de reviews daarvan weet ik niet

Mmo? :p (a)

Somehow'

Legacy Member
kaneda zei:
Yup ik heb nu ook een tijdje de razer naga, na ff te wennen is het superhandig hoor.
Ik heb de mijne 69euro in de saturn gekocht dacht ik

Ok chill (:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan