flov007
Legacy Member
NET-paspoort aanmake..., da kunt ge in het opstartscherm van (MSN) messenger. als da een gedaan is dan gaat ge een tijdje uw nickname ni kunne verandere. dus dan krijgt ge een paar mails waar ge op links moet klikke en dan gaat da wel...dragjeh zei:ik kan daar toch ni mee op messenger :\
de mijne is [email protected] ... ma ik heb die al langer...

ad:
.

