Archief - G Mail accounts

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sergiow

Legacy Member
Hallo,

ik weet dat dit heel offtopic is, deze tread mag ook verwijderd worden als er niets meer te bespreken is, maar ik zet deze tread hier omda dees (miss) de enige plaats is waar TRCers komen

Dus, ik heb 6! Gmail invites

er is al 1tje gereserveerd voor kakker (omda hij er zo graag een wil hebben)

dus, de volgende 5 TRCers die een willen post hier en ge krijgt een gratis gmail account

(kheb email-adres nodig)

(silent en nostra, ik hoop da ge kunt begrijpe waarom dak dezen tread hier maak)

flov007

Legacy Member
damn, ik heb mijne account een week gelede gekrege, ma ik heb er 3 maande op moete wachte. als ik gewete had da ik er hier ene kon krijge... :p

Mr. M

Legacy Member
ah ik zal ier ook mijn goed hart late zien want ik geraak er toch ni van af
ik heb er ook 6 om weg te geve :)
t schijnt wel da hotmail die invitations blokt als ge het daar naar stuurt.
ge kunt altijd pme als ge u email adres hier ni wilt zette

flov007

Legacy Member
dragjeh zei:
what the fuck is ne gmail ?
een email met 1gig opslagruimte... (hotmail heeft 2mb :p) en ge kunt ook veel grotere bestande verzende. ik dacht iets van 50mb ma da weet ik ni zeker...

Ironpole

Legacy Member
Ik kan er wsl ook weggeven, heb nog ni gekeken, zal sevens zien...

Ik heb er 1 over

Mr. M

Legacy Member
gmail is een webbased email account van google waarbij ge 1 gig aan emails kunt stokere.

het probleem is da het nog alleen maar in beta fase is waardoor ge ni zomaar een account kunt aanmake en 1 gig is gegeerd (alhoewel er andere zijn die da ook biede)

dus da is zowa wa gmail is hotmail me 1 gig space (en nog wa voordele)

Sergiow

Legacy Member
zeg trust gij hebt er al 1:p

dus er zijn in totaal 12 ! accounts weg te geve

(gmail is mail van google me 1 giga opslagplaats

Frey

Legacy Member
dragjeh zei:
what the fuck is ne gmail ?

idd misschien een beetje meer informatie, ik weet dat het een groter opslagplaats bevat enzo maar das ook al wat ik ervan weet :p :crazy: (ben mssn wel geintresseerd)
*kunt ge uw oud email adress dan nog houden en kunt ge met g-mail op de msn messenger?*

Sergiow

Legacy Member
Fr3nzY zei:
idd misschien een beetje meer informatie, ik weet dat het een groter opslagplaats bevat enzo maar das ook al wat ik ervan weet :p :crazy: (ben mssn wel geintresseerd)
*kunt ge uw oud email adress dan nog houden en kunt ge met g-mail op de msn messenger?*

gmail is dus de mail van google
het heeft dus 1 giga opslagplaaats, ge kunt het NIET krijgen als een ge niet wordt geinvite

ge kunt er mee op msn, ge kunt het in outlook zetten

attachments 10mb

flov007

Legacy Member
Fr3nzY zei:
idd misschien een beetje meer informatie, ik weet dat het een groter opslagplaats bevat enzo maar das ook al wat ik ervan weet :p :crazy: (ben mssn wel geintresseerd)
*kunt ge uw oud email adress dan nog houden en kunt ge met g-mail op de msn messenger?*
ge moet da dan eerst nog registrere als NET-paspoort...

Mr. M

Legacy Member
lol k leer ier al bij se :D, k wist ni eens da ge da in outlook kon zette, handig :)

Ironpole

Legacy Member
Sergiow zei:
gmail is dus de mail van google
het heeft dus 1 giga opslagplaaats, ge kunt het NIET krijgen als een ge niet wordt geinvite

ge kunt er mee op msn, ge kunt het in outlook zetten

attachments 10mb

Dat gaat WEL, met een klein trukje in de Netwerk kunde da doen, heb geen mindreader dus ik weet ni meer juist hoe :p

Mr. M

Legacy Member
ja idd, ik heb da ook zo verkrege he :p
ma da kan LANGGGG dure eer ge er dan een krijgt.
op bepaalde sites kunde er 'winne', ma die mense sture dan ook gewoon nen invite he

Mr. M

Legacy Member
ja k weet ni of hotmail ga werke, heb in een of ander magazine geleze da da wordt geblokt, net als bij yahoo.

ah en tis mss best van e lijstje te make naar wie er al zijn gestuurd da er geen verlore gaan
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan