Archief - Frustraties tijdens het gamen..

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dobbelsteen

Legacy Member
benny zei:
Ik heb al diverse toetsenborden vernield door battlefield... Kan er absoluut niet tegen als mijn team noob is, overlaatst nog op karkand: Aanvallend team allemaal snipers :angry:

Alé, toch dikke sfeer: gewoon granaten spammen naar die heuvels :unsure:

Ik word enkel kwaad op games als er iets misloopt omdat het een fucking bug is. Borderlands is een goed voorbeeld van bugfest 2 jaar na release.

demon326

Legacy Member
Dobbelsteen zei:
Alé, toch dikke sfeer: gewoon granaten spammen naar die heuvels :unsure:

Ik word enkel kwaad op games als er iets misloopt omdat het een fucking bug is. Borderlands is een goed voorbeeld van bugfest 2 jaar na release.

Als defending team is dat mss leuk, als aanvallend niet.. maar uiteindelijk wraak genomen door door te sneaken en te roofcampen op de laatste vlag(factory) :evil:

edgardd2010

Legacy Member
Heb regelmatig zin om mijn controller voor de pc tegen de muur of buiten te smijten als ik niet kan winnen maar meestal kan ik mij nog beheersen of het net op tijd afzette. bijvoorbeeld bij fifa als je na 5 keer dezelfde match nog steeds niet kunt winnen stop ik er wel mee :p

MmoRpgGuy

Legacy Member
1 keer kwaad geworden in fifa het stond 2-0 80e min 90min 2-3 had toen controller tegen de grond gegooid
voor de rest bijna nooit 'raged gekomen' zoals die filmpjes van WoW,...

michaeldv

Legacy Member
Vooral veel vloeken bij shooters, vooral met campers!
Maar heb wel eens geprobeerd mijn controller in 2 te breken na het zoveelste gevecht dat ik verloor in de story mode van mk9

Zentek

Legacy Member
Zit al aan controller nr 9 op 2 jaar tijd.

Voornamelijk met Fifa 11 online gebeurt.

Maar nu kijk ik altijd naar de overblijvende schade/gaten in de muur voordat ik begin te gamen om me der aan te herinneren eerst een joint te roken voordat ik begin ;)

nTFs

Legacy Member
Nog niks kapot gemaakt maar ik betrap er me regelmatig op dat ik me vooral in shooters nogal rap opjaag als het niet direct lukt wat dan gepaard gaat met vloeken en stemverheffingen.

sneax

Legacy Member
Ik enerveer mij eigenlijk nooit in de speelstijl van mijn vijanden ... zelfs niet campers ofzo.

Waar ik wel gek van wordt is verbindingsproblemen en kleine lagspikes ... krijg ik echt het schijt van, ik klop mijn muis dan half kapot (er schiet dan ook niet veel meer van over, maar M1, M2 en de laser werken nog :lol: ).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan