Archief - Frustraties tijdens het gamen..

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Lamsednav

Legacy Member
Iedereen kent het wel, de frustraties die opkomen tijdens het gamen.
Die ene frommelgoal die je tegenkrijgt bij FIFA, de allerlaatste bocht in Need for Speed waar je rechtdoor gaat of die camper die je keer op keer liggen heeft. En zo zijn er nog vele gamefrustaties..

Dus mijn vraag is, wat doe jij als je frustraties teboven komen en heb je ooit al iets vernield daarbij?

demon326

Legacy Member
Ik heb al diverse toetsenborden vernield door battlefield... Kan er absoluut niet tegen als mijn team noob is, overlaatst nog op karkand: Aanvallend team allemaal snipers :angry:

shiftyke

Legacy Member
Lamsednav zei:
Iedereen kent het wel, de frustraties die opkomen tijdens het gamen.
Die ene frommelgoal die je tegenkrijgt bij FIFA, de allerlaatste bocht in Need for Speed waar je rechtdoor gaat of die camper die je keer op keer liggen heeft. En zo zijn er nog vele gamefrustaties..

Dus mijn vraag is, wat doe jij als je frustraties teboven komen en heb je ooit al iets vernield daarbij?

Ik geraak enkel gefrustreerd als het iets niet lukt na x aantal keer proberen, bijvoorbeeld bij Dirt3 dat gymkhana gedoe, vreselijk irritante discipline.

Als het echt niet lukt durf ik wel eens even vals te spelen (offline uiteraard) om de frustraties tegen te gaan ;)

camino

Legacy Member
Op easy lukt het nog goed :) maar als ik echt op moeilijk doe, ik heb er het geduld niet echt voor, geen zin om 50 keer dezelfde missie te doen, ik speel voor de fun meer niet, een beetje tegenstand moet er sowieso zijn maar als het te moeilijk is, niks voor mij.
Hetgeen ik dan doe is oftewel een andere game beginnen spelen of er gewoon mee stoppen, pc uit en dan naar tv kijken :-). Dat doe ik ommezelf te beschermen want da toetsenbord hier kost minstens 100 euro.

thelordofpee

Legacy Member
Inderdaad, zoals die ene missie in Black Ops in vietnam, bij die tonnen. Dat was echt een schijtmissie.


Ik kan ook gefrustreerd geraken door snipers in BF BC2... Al speel ik er zelf wel graag mee :p

aneki

Legacy Member
Als iemand dingen vernield door frustraties tijdens het gamen ben je niet in orde.

SHIGSY

Legacy Member
Durf geregeld brullen tegen de TV tijdens multiplayer maar voor de rest rustig, nooit iets kapot gesmeten. :$

RPG-genre favoriet, niet veel om je daar kwaad over te maken tijdens het gamen zelf.

Ook al is het fake, filmpje mag in deze topic niet ontbreken:
[youtube]PbcctWbC8Q0[/youtube]

thelordofpee

Legacy Member
aneki zei:
Als iemand dingen vernield door frustraties tijdens het gamen ben je niet in orde.

Is dat niet normaal? Ik heb ook al genoeg tennisspelers hun raket zien wegsmijten hoor. Zelf heb ik nog niets kapot gemaakt, maar toch al es ferm genepen in mijne PSP.

vloet

Legacy Member
Ik vloek alleen nogal veel :p. Voor de rest blijf ik vrij kalm, heb nog nooit iets kapot gemaak ofzo.

Redhunter

Legacy Member
thelordofpee zei:
Is dat niet normaal? Ik heb ook al genoeg tennisspelers hun raket zien wegsmijten hoor. Zelf heb ik nog niets kapot gemaakt, maar toch al es ferm genepen in mijne PSP.

Vind jij dat bij tennisspelers normaal?

Iets vernielen uit woede, daar kan ik nu echt niet met mijn verstand bij.

Dat je emoties uit in iets wat je niet controleert (wenen,..) is logisch. Maar dat je effectief daarom andere dingen gaat kapot maken?

Ik vind dat bizar.

Boemkool

Legacy Member
Counterstrike source: Echt van die instant headies krijgen van gaste die achter een muurke kome
League of legends: noobs in uw team hebben = 45 minuten tijd verspillen

Rider

Legacy Member
Voor de cataclysm in WoW kon ik mij onnoemelijk frustreren in bergen waar ge "denkt over te geraken" maar als ge probeert merkt ge dat het toch nét niet lukt en ge de helft van map om moet lopen om te geraken waar ge moet zijn :p

aneki

Legacy Member
quitgettingmadatvideoga.png

Mad Max

Legacy Member
vloet zei:
Ik vloek alleen nogal veel :p. Voor de rest blijf ik vrij kalm, heb nog nooit iets kapot gemaak ofzo.

+1.

T'is veel te kostelijk om iets kapot te maken.

VictorVonDoom

Legacy Member
weet iemand die ooit zijn muis en toetsenbord kapotsloeg toen hij keer op keer gezergd werd door een marauderpull in warhammer online. En hij blijft het nog altijd spelen

doe me denken aan die duitse jongen die zich kwaad maakte over wow (is een komisch filmke hoe ge compleet uit de bol kunt gaan gewoon omdat iemand anders de boots krijgt die juist gedropt zijn :p).

denk toch niet dat het filmpke fake is, of de jongen is hyperkinetisch of hyperautistisch of hij kan gewoon niet tegen zijn verlies, zo zijn er ook
dan moet je gewoon niet groepen dan krijg je al de loot voor je zelf :)

kil911ler

Legacy Member
Ik vloek immens veel als er iets ni verloopt zoals et zou moeten gaan :p

Soms dan een lichte bok met de vuist op de buro en dan 'gvd!' en es goed zuchten en dan weer doorspelen ^^

Kzou et nooit kunnen om met iets van muis, keyboard, controller te gooien ofzo.

Ohm

Legacy Member
Het blijft bij een beetje vloeken en zo'n diepe zucht "pffffft".

Nog nooit niks kapot gemaakt ofzo.

nite

Legacy Member
Ik vloek af en toe wel is. Hangt van het soort spel af. Tijdens RPGs vloek ik nooit. Tijdens FPS wel. Meestal is vloek ik op mezelf omdat ik weeral eens iets verknoeid heb. Zelden op teamleden.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan