Lamsednav
Legacy Member
Iedereen kent het wel, de frustraties die opkomen tijdens het gamen.
Die ene frommelgoal die je tegenkrijgt bij FIFA, de allerlaatste bocht in Need for Speed waar je rechtdoor gaat of die camper die je keer op keer liggen heeft. En zo zijn er nog vele gamefrustaties..
Dus mijn vraag is, wat doe jij als je frustraties teboven komen en heb je ooit al iets vernield daarbij?
Die ene frommelgoal die je tegenkrijgt bij FIFA, de allerlaatste bocht in Need for Speed waar je rechtdoor gaat of die camper die je keer op keer liggen heeft. En zo zijn er nog vele gamefrustaties..
Dus mijn vraag is, wat doe jij als je frustraties teboven komen en heb je ooit al iets vernield daarbij?



maar als ik echt op moeilijk doe, ik heb er het geduld niet echt voor, geen zin om 50 keer dezelfde missie te doen, ik speel voor de fun meer niet, een beetje tegenstand moet er sowieso zijn maar als het te moeilijk is, niks voor mij.
