Archief - Free Mmorpg // Pls .....

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Scapa Sport

Legacy Member
ik zoek een goede mmorpg , zoals MU online :D



waar ge toch lekker veel kunt doen ;) skills liefst :D

dOmme zEbra

Legacy Member
kijk eens +/- 5 topics hieronder...

hint: rubies of eventide

Jeelep

Legacy Member
lol, rubies of eventide is inderdaad een free mmorpg en een goeje ;)
zoals zebra al zei kan het soms handig zijn om eens rond te kijken op het forum voor een thread te starten ;)
en bij dit spel heb je veel skills en classes dus :niceone:
runescape is ook een gratis mmorpg (maar of em goed is moet je zelf oordelen, ikzelf vind het vlug saai worden, voordeel is wel dat het in browser afspeeld)

je hebt ook betas van mmorps, dus als je beta zoekt, check gewoon telenet news en dit forum.kdenk da risk your life nog in beta is, maar der zijn er nog veel meer, ma kwee nie vanbuiten wat de namen zijn.

Scapa Sport

Legacy Member
BRAVO zei:
lol, rubies of eventide is inderdaad een free mmorpg en een goeje ;)
zoals zebra al zei kan het soms handig zijn om eens rond te kijken op het forum voor een thread te starten ;)

runescape is ook een gratis mmorpg (maar of em goed is moet je zelf oordelen, ikzelf vind het vlug saai worden, voordeel is wel dat het in browser afspeeld)

je hebt ook betas van mmorps, dus als je beta zoekt, check gewoon telenet news en dit forum.kdenk da risk your life nog in beta is, maar der zijn er nog veel meer, ma kwee nie vanbuiten wat de namen zijn.
ik wil de rubies spelen maar het downloaden duurd 7 uur :s . en vind nergens een goede link

Jeelep

Legacy Member
velen hebben dit probleem al gehad, check eens rubies thread hier, staat daar ergens vermeld of anders eens kijken op de rubies threads bij announcements.
edit: er is ook een beta van knight online (paar threads hieronder) en deze is ook goed spel(mn eerste mmorpg > beta :))

Da Turtle

Legacy Member
zoek een gratis ragnarok server. MobRO heeft juist zijn registratie gesloten (ik denk dat die de grootste gratis server is) maar er zijn nog vele andere, mss kan je nog registreren voor dutchRO.

anders kan je eens planeshift proberen, maar ik denk dat die nog in alpha fase zit. http://www.planeshift.it/

grievie

Legacy Member
al wa hier boven staat +
runescape : als ge ni veel verwacht van gfx
free server zoals ragnarok of lineage2 etc
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan