lol, rubies of eventide is inderdaad een free mmorpg en een goeje

zoals zebra al zei kan het soms handig zijn om eens rond te kijken op het forum voor een thread te starten
runescape is ook een gratis mmorpg (maar of em goed is moet je zelf oordelen, ikzelf vind het vlug saai worden, voordeel is wel dat het in browser afspeeld)
je hebt ook betas van mmorps, dus als je beta zoekt, check gewoon telenet news en dit forum.kdenk da risk your life nog in beta is, maar der zijn er nog veel meer, ma kwee nie vanbuiten wat de namen zijn.