Archief - Free first/third person shooter with low req.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Stijntieboy

Legacy Member
Ma gamen op de pc met een controller is toch ong. hetzelfde als gamen op PS of XBOX??

Hans Gruber

Legacy Member
Stijntieboy zei:
Ma gamen op de pc met een controller is toch ong. hetzelfde als gamen op PS of XBOX??

Niet echt, uw tegenstanders gaan smileys zitten sprayen op uw borstkas terwijl gij probeert om in de buurt van hen te mikken. gebruik gewoon keyboard + mouse.

R3L4X

Legacy Member
Why the fuck zoude nu een controller willen gebruiken voor een FPS op de pc, tenzij ge met een score 1-999 zou willen eindigen.. Gebruik toch gewoon keyboard + mouse.

thelordofpee

Legacy Member
Misschien omdat dat uw voorkeur is? Ik speel ook liever met keyboard en muis op pc, maar serieus... Precies of ge nie goe kunt spelen met controller...

R3L4X

Legacy Member
Ge kunt ook niet goed spelen met een controller op pc, op ps3/360 krijg je een lichte auto aim etc mee waardoor het een stuk makkelijker is. Zeker in Quake waar snelle bewegingen toch wel gebeuren kan je nooit op tijd zijn om je tegenstander snel neer te halen met een controller.

Shellshock

Legacy Member
thelordofpee zei:
Misschien omdat dat uw voorkeur is? Ik speel ook liever met keyboard en muis op pc, maar serieus... Precies of ge nie goe kunt spelen met controller...

Op PC kunt ge ni goed spelen met een controller. Probeer eens te bewegen zoals op onderstaand filmpje terwijl je een controller gebruikt. Het zal je niet lukken.

[youtube]kRMn1tj5-Nc[/youtube]

EpilEpic

Legacy Member
op steam is er nu ook zo'n free game en das ook een online shooter, weet wel niet wat de vereisten zijn maar de graph quality was in ieder geval niet al te denderend (maja voor een free game was het oké)

FromZero2Hero

Legacy Member
johnbeton10 zei:
op steam is er nu ook zo'n free game en das ook een online shooter, weet wel niet wat de vereisten zijn maar de graph quality was in ieder geval niet al te denderend (maja voor een free game was het oké)

Als je Team Fortress 2 bedoeld, dat gaat hij zeker niet kunnen spelen als hij niet eens een spel als Quake Live kan draaien.

EternalSilence

Legacy Member
Max payne?
Kon je toch ook deftig spelen op een p3 733Mhz.

EpilEpic

Legacy Member
FromZero2Hero zei:
Als je Team Fortress 2 bedoeld, dat gaat hij zeker niet kunnen spelen als hij niet eens een spel als Quake Live kan draaien.

het was niet TF2 dat ik bedoelde maar war inc battlezone...
zal wss ook wel te zwaar zijn, maar je kan het maar proberen hé!

N1N1

Legacy Member
Duke Nukem 3D...
werkte zelfs op een pentium 75 met geforce2MX.
Waar is de tijd gebleven ;-)

speardude

Legacy Member
johnbeton10 zei:
het was niet TF2 dat ik bedoelde maar war inc battlezone...
zal wss ook wel te zwaar zijn, maar je kan het maar proberen hé!

Kvind die War Inc wel nog leuk..best wel een nice game om gratis te zijn

Caelistas

Legacy Member
Battlefield playforfree? Das ook totaal nie zwaar en gratis te spelen

Stijntieboy

Legacy Member
Over BF Play for free: Om een of andere reden kunt ge als ge u account maakt geen class kieze, da ligt aan die site ofzo denk. :doh:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan