Archief - Free first/third person shooter with low req.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Stijntieboy

Legacy Member
heb gedaan zoals je zegt. Maar er was geen verandering in de lijst.

Stijntieboy

Legacy Member
GammaGamer Warsow

Heb geprobeerd, maar na de tweede match, sloot het spel zich automatisch af en wanneer ik terug verder wou spelen bleef hij zich na een tijdje afsluiten.

??????

Blacksun

Legacy Member
Stijntieboy zei:
Heb geprobeerd, maar na de tweede match, sloot het spel zich automatisch af en wanneer ik terug verder wou spelen bleef hij zich na een tijdje afsluiten.

??????

ik kende het spel nog niet maar kan je ook niet gewoon offline spelen?

of anders herinstal het spel eens, want er zit duidenlijk iets mis met de connectie in je game.

Stijntieboy

Legacy Member
Warrock werkt niet en w.b. Warsow: Een fps moet je online spelen, anders is er niets aan.

Garland Green

Legacy Member
Minimum Rage zei:
Stap 1: Zoek een goede stoel om in te zitten.
Stap 2: Zet de stoel op een goede hoogte zodat ge met uw ogen in het midden van uw scherm kijkt.
Stap 3: Leg je hand op de muis
Stap 4: Beweeg de muis om het pijltje op uw scherm te verplaatsen naar het Urban Terror icoon
Stap 5: klik tweemaal snel na elkaar.
Stap 6: Eénmaal je in het spel bent, klik op play online
Stap 7: Je bent nu in de serverbrowser. Merk op dat er vanonder "source: local games" staat.
Stap 8: Klik daarop tot er "Source: internet" staat
Stap 9: Klik op de "Find new games" knop
Stap 10: Kies een server en klik daarop
Stap 11: Klik op de connect knop
Stap 12: Spelen maar!

I lol'd:applause:

xfxxl

Legacy Member
CROSSFIRE ( van z8games)


Lijkt hard op Counterstrike maar met zijn eigen touch en vernieuwingen :) ;)

Rage

Legacy Member
Volgens mij scheelt er iets met uw pc, ge hebt hier al 5 of 6 spellen opgesomt die niet werken. misschien daar eens naar kijken?

Stijntieboy

Legacy Member
@Minimum Rage & Lamsednav: Ik wil wel ne nieuwe kopen, ma kmag ni vn mijn ouders:doh:

@xfxxl: crossfire werkt ni, want da is van ijji en om een of andere rare reden, willen die games gwn ni openen!!!!:angry:

mayrbek

Legacy Member
team fortress 2 misschien?op low settings en op servers met max 12 mensen

Stijntieboy

Legacy Member
Heb Quake live geinstalleerd op de laptop, ma nu is die zichzelf aant opblaze (lijkt alsof ie gaat opstijge.) Maar het werkt wel.

FF vraag: Kan Quake Live met controller gespeeld worde?? + HOE?

Shellshock

Legacy Member
Stijntieboy zei:
Heb Quake live geinstalleerd op de laptop, ma nu is die zichzelf aant opblaze (lijkt alsof ie gaat opstijge.) Maar het werkt wel.

FF vraag: Kan Quake Live met controller gespeeld worde?? + HOE?

Denk wel dat het mogelijk is, maar ik raad het u ten zeerste af.

Shellshock

Legacy Member
Iedereen die een FPS speelt op de PC speelt met muis+toetsenbord, zoals het hoort.
Met de controller ga je veel minder snel en accuraat kunnen reageren. Vergeet niet dat je geen auto-aim, aim-assitst, of wat dan ook hebt. Bovendien zijn de hitboxes veel kleiner.
Het tempo in Quake ligt zeer hoog, dus het is zo goed als onbegonnen werk om hier met een controller aan te beginnen. Zeker als je weinig FPS ervaring hebt op PC.

In uw plaats zou ik gewoon met muis+toetsenbord spelen. Dat is veel geschikter en je kan er ook veel meer mee. :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan