Archief - Framelag

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

AngelScars

Legacy Member
een jaartje geleden toen ik pc kocht draaide to perfect, maar na een tijdje kreeg ik soms last van framelag, en da werd dan steeds erger en erger. de laatsten tijd kon ik totaal ni meer spelen dus formatte ik maar. nu na die format was het prob opgelost voor ongeveer 10 mins dak tege max frames kon spelen en daarna weer zware framelag (20fps).

aan mijn systeem zal het normaal gezien ni liggen want heb geforcefx 5900 en genoeg ram enzo

dus plz help mij :)

GregoryCo

Legacy Member
probeer es met open gl te spelen?
had da ook me men kaart, is wel gf fx 5500.
5900 is beter, maar mss ligt et ook daaraan e, dus probeer es in open gl, bij mij werkte da toch, en scheelt praktisch niet van graphics

-=2H@RD2KiLL=-

Legacy Member
download laatste update van uw drivers voor uw gfx card

AngelScars

Legacy Member
speel me opengl, en ja ook al op d3d geprobeerd
en heb de laatste drivers

H4ns //

Legacy Member
Defragmenteren , check is of er niet te veel back proggies runnen waar je geen weet van hebt en anders , wat altijd helpt imo ;)

format :p

AngelScars

Legacy Member
heb gisteren net geformat dus zal hopelijk ook ni het probleem zijn he

AngelScars

Legacy Member
nope, ut2k4 draait vlotter dan to de vorige keer da ik het probeerde

AngelScars

Legacy Member
maar to pwnt... :cry:

soms draait het ff tegoei, en dan opeens zonder reden weer naar 30-20 frames, echt ni normaal.
iemand, plz help

nofunatall

Legacy Member
download "ad-aware" en "spybot s&d" en alle rommel af u pc smijten

AngelScars

Legacy Member
andere drivers ook al geprobeerd.
heb amd athlon 2500+ barton, dus is normaal geyien ook goe genoeg voor to he. en sta geen spyware op pc. heb gecheckt, en net format (gistere)

AngelScars

Legacy Member
maar soms haal ik normale frames, en dan opeens weer niet, en dan opeens weer wel. allez, dus soms een map of 2 normaal en dan tijd framelöag en dan weer ni enz...
dus volgens mij moet ik ni aan chipset drivers ligge prutsen. mja, ook geen id waaraan ik wel moet ligge prutsen..

Smashy

Legacy Member
welke nvidia drivers ebde al geprobeerd? & ehm, laatste (66 ofzo) ni probere, sucke gigantisch imo

AngelScars

Legacy Member
vanalles, van de 5. nogiets tot de nieuwste
en helpt ni.
alle dinges die tot nu toe gezegd zijn zouden wel framelag kunnen veroorzaken, maar hoe verklaart ge dan da ik soms max frames heb en soms tege de 20frames zit. :confused:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan