AngelScars
Legacy Member
een jaartje geleden toen ik pc kocht draaide to perfect, maar na een tijdje kreeg ik soms last van framelag, en da werd dan steeds erger en erger. de laatsten tijd kon ik totaal ni meer spelen dus formatte ik maar. nu na die format was het prob opgelost voor ongeveer 10 mins dak tege max frames kon spelen en daarna weer zware framelag (20fps).
aan mijn systeem zal het normaal gezien ni liggen want heb geforcefx 5900 en genoeg ram enzo
dus plz help mij
aan mijn systeem zal het normaal gezien ni liggen want heb geforcefx 5900 en genoeg ram enzo
dus plz help mij





