LaCucaracha
Legacy Member
OK, doom 3 heeft altijd perfect gewerkt, nu gisteren draaide ik ffkes wat cleaning programmakes ( wat ik eel vaak doe) gelijk adaware, tune up utilities(registry cleaner, registry defrag...),spybot,windows washer etc..
Nu, kweet ni of t daaraan lag , ma derna deed doom 3 t nimeer, kprobeerde mijn quick save ( delta labs sector 3) te loade, ma als em er bijna was, 'vergrijsde' t scherm, en stopte em me loade en gaf win xp een foutmelding: in Doom 3 is een fout opgetreden blabla
dit is de handtekening van de fout: AppName: doom3.exe AppVer: 1.0.0.1 ModName: atioglxx.dll
ModVer: 6.14.10.4517 Offset: 000dcd75
Als k dan op 'niet verzenden' klikte ( ge kunt da naar windows sture, maja eer ge daar antwoord van krijgt en ligt toch ni aan winxp) dan keerde em trug naar den desktop en zag t scherm er precies 16 bit uit:| al de pictogramma en den achtergrond ware zo keibleek en nauwelijks leesbaar
dan heb k doom 3 opnieuw geinstalleerd, drivers van mijn radeon 9800 pro ook
en dan opnieuw geprobeerd en wonderwel, ik kon mijn quicskave lade, maaaar eenmaal dak naar delta labs 4 ging ( en ij dus moest loade) ging t weer ni en hing em na nen tijd weer vast, en da is dus nog altij ni gelukt

Nu, kweet ni of t daaraan lag , ma derna deed doom 3 t nimeer, kprobeerde mijn quick save ( delta labs sector 3) te loade, ma als em er bijna was, 'vergrijsde' t scherm, en stopte em me loade en gaf win xp een foutmelding: in Doom 3 is een fout opgetreden blabla
dit is de handtekening van de fout: AppName: doom3.exe AppVer: 1.0.0.1 ModName: atioglxx.dll
ModVer: 6.14.10.4517 Offset: 000dcd75
Als k dan op 'niet verzenden' klikte ( ge kunt da naar windows sture, maja eer ge daar antwoord van krijgt en ligt toch ni aan winxp) dan keerde em trug naar den desktop en zag t scherm er precies 16 bit uit:| al de pictogramma en den achtergrond ware zo keibleek en nauwelijks leesbaar
dan heb k doom 3 opnieuw geinstalleerd, drivers van mijn radeon 9800 pro ook
en dan opnieuw geprobeerd en wonderwel, ik kon mijn quicskave lade, maaaar eenmaal dak naar delta labs 4 ging ( en ij dus moest loade) ging t weer ni en hing em na nen tijd weer vast, en da is dus nog altij ni gelukt




)
