Archief - foutmelding doom 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

LaCucaracha

Legacy Member
OK, doom 3 heeft altijd perfect gewerkt, nu gisteren draaide ik ffkes wat cleaning programmakes ( wat ik eel vaak doe) gelijk adaware, tune up utilities(registry cleaner, registry defrag...),spybot,windows washer etc..
Nu, kweet ni of t daaraan lag , ma derna deed doom 3 t nimeer, kprobeerde mijn quick save ( delta labs sector 3) te loade, ma als em er bijna was, 'vergrijsde' t scherm, en stopte em me loade en gaf win xp een foutmelding: in Doom 3 is een fout opgetreden blabla
dit is de handtekening van de fout: AppName: doom3.exe AppVer: 1.0.0.1 ModName: atioglxx.dll
ModVer: 6.14.10.4517 Offset: 000dcd75

Als k dan op 'niet verzenden' klikte ( ge kunt da naar windows sture, maja eer ge daar antwoord van krijgt en ligt toch ni aan winxp) dan keerde em trug naar den desktop en zag t scherm er precies 16 bit uit:| al de pictogramma en den achtergrond ware zo keibleek en nauwelijks leesbaar
dan heb k doom 3 opnieuw geinstalleerd, drivers van mijn radeon 9800 pro ook
en dan opnieuw geprobeerd en wonderwel, ik kon mijn quicskave lade, maaaar eenmaal dak naar delta labs 4 ging ( en ij dus moest loade) ging t weer ni en hing em na nen tijd weer vast, en da is dus nog altij ni gelukt:s
:help: :help:

LaCucaracha

Legacy Member
ik denk dat ik al weet hoe k t kan oplossen, in mijn doom 3 folder base/maps/game staan niet alle maps, enkel die waar ik al ben, maar mss als iemand mij de andere maps wil doorsture via msn ofzo da t dan werkt, of als iemand wilt kijke of dat hij wél alle maps heeft, ook al zit hij nog niet opt einde en dat hier zou wille melde:)
da zou heel vriendelijk zijn
mijn msn:s[email protected]

Raanº³

Legacy Member
Drivers herinstallen van ati
lijkt mij een probleem met uwen brol te laten draaien dat 'm stuk van je drivers 'corrupt' heeft gemaakt ;)

LaCucaracha

Legacy Member
zal ni gaan of ze beginne ier allemaal te zage ( pc is ni alleen van mij)

LaCucaracha

Legacy Member
kant ni zijn da mijn saves ook corrupt zijn, want bij nen herinstall worde de saves toch bewaard....

LaCucaracha

Legacy Member
heb alles nog s opnieuw geinstalled, spel werkt, maar heb mijn saves ook moete delete... en kheb geen zin om gans opneiwu te beginne
dus zou iemand die op medium speelt, mij den autosave van delta labs sector 4 kunne doorsture aub?

InFerNo

Legacy Member
elke keer een map geload word komt die gewoon in die map te staan, dus ge hebt ze allemaal wel zenne ;o

LaCucaracha

Legacy Member
kan iemand mij aub die autosave van delta labs sector 4 (liefst op medium) doorsture??

Lashknife

Legacy Member
ben nog niet zover (en ben op hard herbegonnen, kga nog zweten peins ik :p )

anyway: dat uw desktop er overbelicht uitziet komt omdat als doom3 crasht, uw gamma nog niet restored is (was net zo bij quake3)

normaal gezien kan je dat oplossen door doom3 (same for q3) te herstarten en terug te exitten, dan wordt brightness en gamma terug normaal gezet. (indien niet -> reboot)

LaCucaracha

Legacy Member
pfff da marcheert ier nog altijd ni eh
Heb al herhaaldelijk de 4.8 drivers en t spel opnieuw geinstalled en ik kan een nieuw game beginne, ik quick save, ik ga uit t spel, ik prbeer mijn save te loade, ma net voort einde loopt em vast en zegt windows da er een fout is opgetreden int programma etc....:s

LaCucaracha

Legacy Member
ja ehm, kgeraak ni eens int spel, hoe kank dan een screen neme

Yasutoko

Legacy Member
Je zegt dat je een foutmelding krijgt.
Normaal zou je toch ergens een debug textje moeten hebben steken, of van de foutmelding zelf een screenshot moeten kunnen pakken eh :ironic:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan