Archief - FoM: HeT verloop !

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

fretn

Legacy Member
ik ben nie content over die foto, hij is te vroeg getrokken, mijn smoel was nog in aanmaak

]DaL[MegaByte

Legacy Member
lol, resultaat van 3 dagen lannen ^^
Het zag er daar fun uit, volgende editie doek mee ;)

Heeft er iemand resultaten van compos?
niemand prijzen gewonnen? :p

-eQui-Iven

Legacy Member
maw mega wilt weten wat dat hij volgend jaar al van prijzen kan verwachten om mee naar huis te nemen.... ^^

fretn

Legacy Member
]DaL[MegaByte zei:
lol, resultaat van 3 dagen lannen ^^
Het zag er daar fun uit, volgende editie doek mee ;)

eun neen, die foto is genomen als ik daar een uur of twee was ;)

[NeO]-mtr

Legacy Member
FoM was zalig, geen ET gespeeld, wel wat RTCW (hoewel zeer kort omdat da ook nie zoveel gespeeld werd) maar voor de rest zwaar goed geamuseerd. :)

Crazy Killer

Legacy Member
wie won de ETcompo? :) is hier nog niet gepost (ofwel las ik erover)

maT'

Legacy Member
hmm, veel frituur-foto's en slapende-twiels...
dat is dan, kort samengevat, BKF :D

l4mp

Legacy Member
maT' zei:
hmm, veel frituur-foto's en slapende-twiels...
dat is dan, kort samengevat, BKF :D

oeh

pas op als ge ineens uwe nick hoort roepen das grapevine met zijn fototoestel !

twas echt fun op fom volgende keer opnieuw!

Raanº³

Legacy Member
Nerds ebbe gewonne! :)
Yes, die muismat, dvd van gunk E3 2004 & D-Day

k zen er blij mee, ma kan ze nie gebruike (nog nie)
krijg pas binne paar weken internet terug :sad:

nuja, die foto 's = kwijt...
meer volgt later
zit nu op school tijdens pauze :)

Springfield

Legacy Member
Raanº³ zei:
Nerds ebbe gewonne! :)
Yes, die muismat, dvd van gunk E3 2004 & D-Day

k zen er blij mee, ma kan ze nie gebruike (nog nie)
krijg pas binne paar weken internet terug :sad:

nuja, die foto 's = kwijt...
meer volgt later
zit nu op school tijdens pauze :)

was wel lame van jullie ze

ipv van Restart te doen geverandert gewoon de tijd waar iedereen zat te typen en rr vroeg zo ist nie moeilijk om de vlag te pakke eh

The Pigfather

Legacy Member
Ergens moet je blij zijn Springfield, anders had je misschien gewonnen en had je daar nog 5 uur mogen ronddolen om dan .... een muismatje en gratis dvd te krijgen (die gratis bij de juli editie zat van gunk btw) :woohoo:

Springfield

Legacy Member
The Pigfather zei:
Ergens moet je blij zijn Springfield, anders had je misschien gewonnen en had je daar nog 5 uur mogen ronddolen om dan .... een muismatje en gratis dvd te krijgen (die gratis bij de juli editie zat van gunk btw) :woohoo:

ik moest daar nog tot einde blijve >_<
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan