Archief - FoM: HeT verloop !

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Brock

Legacy Member
En we zijn vertrokken !

L4mp is hier al ferm aan't zagen enzo ! Leuk !

Foto's en nieuws volgen enzo

Evil_eye

Legacy Member
om de pret al eens direct te verderven zal ik beginnen met whinen

mijn pc is 2 dagen geleden kapot gegaan, daarbovenop kwam ik 3 uur voor het geplande "vertrek" te weten dat het vervoer ook niet doorgaat..... dus geen FOM voor mij :(

:sad:

.X.!

Legacy Member
triestig :( kat ook graag gegaan ma de rest van tm.black kwam nie :(

Raanº³

Legacy Member
Pyke zei:
et compo is offi geworden :)


de thuisblijvers missen iets!
ay oe wa waar? dat is ook het eerste dat ik ervan hoor :eek:
ahja, nutteloze informatie voor mij ;)
(er is niemand van independent :sad: )

Brock

Legacy Member
Huide spelerslijst ET voor de ( offi <o/ ) compo:

CatchTheSperms ConCReeD ; SnAtChKeN ; Michauxke ; clubbyke ; Artemis ; m4TT3rs
pramm'n
MudstOne ; Twiel ; Grapevine ; lemmes ; MadGen ; Pigfather
Dark Alliance Plato ; Veteran ; Kam!kaz ; rafe ; SpringField ; Sticky
BooZZe
Brock ; Aggie` ; piekeuh ; TZiek ; L4mp ; StayvutDe
Eenzame Eendjes
DarkGul ; Nilez ; Chaos ; Duck ; e-Viper ; ernst
nerds
RaZa ; $a7 ; talking_jazz ; Ch4d ; dilinja ; Co
boozze Die Alone dasom ; Quertun ; Long ; Xai ; Sch3lp ; Dis4ea

coap

Legacy Member
ik kom aff rond 4-5-6 u benk daar! hou mijn plaatsje open !! de inritanste moet nog kome!

]DaL[MegaByte

Legacy Member
gl & hf @ all groupes ;)
mijn vote gaat voor "die alone" , niet dat ik de anderen gen kans geef... ;)

En1gma

Legacy Member
Wnr komen de pics? en maak mss een movieke als je een cam meehebt! Waar iedereen zich in voorsteld :p

Raanº³

Legacy Member
En1gma zei:
Wnr komen de pics? en maak mss een movieke als je een cam meehebt! Waar iedereen zich in voorsteld :p

Ik "zou" foto 's kunnen maken, indien ik niet zo lui was natuurlijk :)
Iemand anders zal wel foto 's maken hoop ik? :)

Raanº³

Legacy Member
neké zoeke waar broq zit ;) en tziek en de rest ken ik nie echt niet meer :) [ooit geweten :p]

Raanº³

Legacy Member
paar bkf 'ers zijn gedaan... k zou begot nie meer weten wie eigelijk :)
twiel, mudstone, grapevine en nog iemand ;)
van c heb ik er ook 2 = chaos en nog iemand o_O
van bzz ganek seffes trekke als ze gedaan hebbe met cod (let op het 'als' woordje)
en van da sefes na de funcompo (zeskamp)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan