Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zagevent zei:wow die nieuwe trailer ownt zo hard, nooit gedacht dat het zo goed ging worden
Obsessed zei:grafisch dan toch, meer dan dat kan je imho niet beoordelen met een trailer alleen
jimbojohn zei:het filmke ziet er grafisch enorm goed uit, spijtig van de exclusive die sony kwijt is, maarja, zolang het op playstation beter oogt en speelt dan op 360 hoor je mij niet klagen
Samus007 zei:zal bout hetzelfde zijn, ze gaan naar mijn mening het identiek maken, kan verkeerd zijn ook maar toch.

waffelaar zei:ik ga mij hier wijselijk terug trekken, want ik spot hier enkele overdreven reacties
doei
ik had mijn verwachtingen alsmaar lager en lager bij gesteld, maar deze trailer heeft mijn verwachtingen toch overtroffen.
El Toro zei:bedenking bij het vechtsysteem: als je kijkt net onder de grijze streep, en net boven de balkjes die de mogelijke acties weergeven, zie je een dunne blauwe balk, die altijd heraanvult. dit is blijkbaar de ATB balk MAAR hij is opgedeeld in 3 delen (misschien later uitbreidbaar naar meer?) en naast elke mogelijke actie staat een getal, hier precies alleen 1 of 3. het is dus redelijk veilig aan te nemen dat je pas de actie met een 3 kan gebruiken als de balk helemaal vol is, maar al vanaf dat je 1 deel van de balk vol hebt kan je terug aanvallen. Of als de balk vol is kan je een combo doen van 3x1 aanval, of aanvallen plus magie. en zoals ik daarnet al zei, dat lijkt allemaal zo vlot in elkaar over te lopen, tis gewoon prachtig om te zien.

El Toro zei:bedenking bij het vechtsysteem: als je kijkt net onder de grijze streep, en net boven de balkjes die de mogelijke acties weergeven, zie je een dunne blauwe balk, die altijd heraanvult. dit is blijkbaar de ATB balk MAAR hij is opgedeeld in 3 delen (misschien later uitbreidbaar naar meer?) en naast elke mogelijke actie staat een getal, hier precies alleen 1 of 3. het is dus redelijk veilig aan te nemen dat je pas de actie met een 3 kan gebruiken als de balk helemaal vol is, maar al vanaf dat je 1 deel van de balk vol hebt kan je terug aanvallen. Of als de balk vol is kan je een combo doen van 3x1 aanval, of aanvallen plus magie. en zoals ik daarnet al zei, dat lijkt allemaal zo vlot in elkaar over te lopen, tis gewoon prachtig om te zien.
Spikeymouse zei:of mss:
1 deel = fire
2 delen = firaga
3 delen= fira
om maar een voorbeeld te geven![]()
.Zeromancer zei:meh... het battle systeem ziet er nogal erg ff12 uit...
Ik vond da dus echt ni tof da battle systeem, geef mij maar het originele terug aub
Zeromancer zei:meh... het battle systeem ziet er nogal erg ff12 uit...
Ik vond da dus echt ni tof da battle systeem, geef mij maar het originele terug aub

El Toro zei:maar bij FFVII kan je zelf kiezen wanneer je een limitbreak doet, en dat duurt maar een enkele beurt, terwijl je bij FFIX meteen in Trance gaat van zodra er genoeg op je geklopt is, maar je kan wel twee of drie beurten speciale acties doen!

El Toro zei:het battle systeem ziet er goed uit vind ik, alleen lijkt het wat vreemd dat er geen MP meer zou zijn volgens jouw artikeltje Spikey. ni dat da zo een groot probleem is, maar dan spam je toch gewoon constant je sterkste magics?