SHIGSY
Legacy Member
Het zit er op. Beter dan XIII maar nog een lange weg te gaan. Ik ga er niet al te veel meer van zeggen. Grootste afknapper blijft nog altijd de muziek, is ronduit slecht, gelijk of ze er geen rekening meer mee houden wat voor "scene" er zich aan het afspelen is als ze er geluid op plakken. Nog even de nastory content afwerken maar zou me verwonderen dat dit nog veel kan recht trekken.