Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
rico zei:Ja muziek is zelfde gebleven als de XIII vind ik ook wel spijtig.
Maar vind sinds de VII is de muziek zwaar achteruit gegaan in final fantasy. (7 was sublieme muziek!)




Geen bal nodig zolang er een smekende Moogle in de buurt is.Bamboebahr zei:tbh vind ik deze veel beter dan de XIII, al zit ik nog niet echt ver in het spel. Het verhaal boeide mij wel meteen en die easy mode is ook wel welkom imo -_-



Bamboebahr zei:kweet niet hoe het zit in FFXIII-2, maar in XIII had ik hier en daar wel een moment waar ik gewoon niet voorbij kon raken door een boss waar ik voor moest grinden, iets wat zo al hatelijk was in dit spel door de afwezigheid van random battles. Daarmee heb ik gewoon meteen gezegd van "fuck it" en het op easy gezet, maar heb al wat zitten proberen om het verschil tussen easy en normal te vinden en er is echt bitter weinig verschil (eens je de paradigms en crystarium unlockt toch)
Het enige wat mij gewoon stoort is die star bonus, tenzij tegen de zwakste vijanden haal ik die gewoon echt niet![]()
Dat hele paradigm systeem ligt met gewoon zo niet, I suppose...SHIGSY zei:Mjah, zoals eerder al gezegd, daar was nu ook niet echt veel moeite voor nodig om het beter te laten worden dan 13. Heel weinig moeite zelf... Verhaal is een pak interessanter maar nog altijd iets te, druk is het juiste woord niet, niet echt overzichtelijk.
Niet te veel inzitten met moeilijkheidsgraad, normal is al veel te simpel, ik zie niet goed in waarom je easy zou nemen. Is zover gekomen dat tijdens een gevecht al de reflex is om de iPhone er bij te pakken en wat online te checken. Loopt het voor de één of andere reden toch fout, retry... Het is te hopen dat het beter wordt, nog veel te doen maar hoopgevend is het in elk geval niet.
Tegen de recycling van de levels zullen we niet al te hard protesteren, dat wisten we al van zodra ze het over "tijdsvakken" hadden in de voorgeschiedenis. Al betere recycling dan Biowares Dragon Age 2, dat is zekerst.
We houden vol maar onder de indruk zijn we al zekerst niet. Al in gedachten bij de andere RPG's die er zitten aan te komen. Maar kom, zolang we at random met de moogle kunnen smijten, is het doenbaar.![]()

HelpYouFall zei:Off-topic: Jij gebruikt wel graag het koninklijke 'we' hè Shigs. Geen verwijt, het viel me gewoon ineens op![]()
Precious!