FF Unlimited is bijna elke aflevering dezelfde animatie

. Altijd maar weer diene kerel da e paar kleurkes in zen geweer steekt... Echt super is ze ni (kheb dan ook maar e paar afleveringen binnengehaald en ni lang derna weggesmeten).
As er nu ne nieuwe FF7(-2) uitkomt, da zou pas vet zijn, met graphics lijk in de film ^^