Archief - Final fantasy VII

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

~.k.~

Legacy Member
Jullie kennen waarschijnlijk wel de game final fantasy VII uit de reeks final fantasy.Nu de laatste tijd is er terug veel aandacht rond deze game : de nieuwe film final fantasy Advent Children die onderweg is om uitgebracht te worden.
Nu heb ik wel wa gehoord op telenet over misschien een nieuwe game final fantasy VII-2 ofzoiets in deze naard.
Nu mijn vraag is weet iemand wanneer ff7 advent children uitkomt op dvd in europa en weet iemand of die roddels over een nieuwe game waar zijn of enkel fictie??

TatuObsessed

Legacy Member
op de officiele site sta da em late 2004 in japan nog maar uitkomt
dus wij zullen nog wel ff moete wachten :ironic:
maar hij duurt maar 80 minuten, vind da toch maar weinig voor zo'n filmke
spirits within duurde toch nog een 100 min, zalige film btw
zeer idioot dat em geflopt is :sad:

waffel

Legacy Member
TatuObsessed zei:
op de officiele site sta da em late 2004 in japan nog maar uitkomt
dus wij zullen nog wel ff moete wachten :ironic:
maar hij duurt maar 80 minuten, vind da toch maar weinig voor zo'n filmke
spirits within duurde toch nog een 100 min, zalige film btw
zeer idioot dat em geflopt is :sad:

net op dvd gekocht
die film verdiend de titel final fantasy ni!
er was geen enkel moment waar ik zo zat van wooow
was mooie film ja maar gene final fantasy !

Tempest

Legacy Member
Had eigenlijk ook niks met Final Fantasy te maken. Was vanzelf nog niet van de makers van het spel. :unsure:

grievie

Legacy Member
Hij was niet supergoed, maar toch goed om eens te zien.
Er waren enkele dingen in die mij toch wel typisch FF leken...
*de manier hoe die commando's landen : groen stuff op de groen knallen wa u opvangt
*hoe het langsgestel van een ruimteschip openklapt
*Uitzicht van de steden

veel kleine dingen ma ik herkende er wel de FF stijl in...

Maar naar Advent Children kijk ik toch nog harder uit ^^
Kameraad van me zei da het geen film is maar een anime reeks??
Iemand nog zo iets gehoord?
want voor zover ik weet is het toch een film :wtf:

themuslim

Legacy Member
tis een film, gene anime reeks,

die roddels zijn geen roddels, lang niet meer, twas ne officiele statement,
als ge echt ff -fan bent moet de meer researche doen :naughty:

MeTa-

Legacy Member
waffelaar zei:
net op dvd gekocht
die film verdiend de titel final fantasy ni!
er was geen enkel moment waar ik zo zat van wooow
was mooie film ja maar gene final fantasy !
idd, film was mooi maar had geen reet met final fantasy te maken :doh:

TatuObsessed

Legacy Member
lol das ook idioot he
ik hoor hier constant van ooh ff VII was het beste spel van de reeks, bla bla....
maar in de film draait heel het verhaal rond één van de grootste punten van da spel

Gaia, nog nooit op gelet mss :ironic:

alle mogelijke levensvormen hebben een energie, als het materiële lichaam sterft gaat de "geest" terug naar de gaia (geest van de aarde)
zo loopt het juist hetzelde in FF VII maar dan heten die dingen gewoon anders
daar is het mako, lifestream,...
maar nee het heeft nix te maken met de final fantasy games

toch ALS de film niet die naam had gekregen had hij mss geslaagd geweest

Tili_us

Legacy Member
ik vonnet een goeie film , tis nog altijd je eigen mening die telt hoop ik :)

chellesan

Legacy Member
de film advanced children komt in augustus in japan uit, er is ook een anime reeks van final fantasy, bestaand uit 25 afleveringen en da spel da je bedoeld is inderdaad een remake van ff7, maar dan voor de japanse gsm en gaat vooral over de charather vincent

TatuObsessed

Legacy Member
zagevent zei:
de film advanced children komt in augustus in japan uit, er is ook een anime reeks van final fantasy, bestaand uit 25 afleveringen en da spel da je bedoeld is inderdaad een remake van ff7, maar dan voor de japanse gsm en gaat vooral over de charather vincent
advent children bedoel je mss :wtf:

[PFYD-GoHaN]

Legacy Member
Er is ook nog niks bekend van een europese dvd release. Waarschijnlijk geraakt die film nog ni eens in europa.

grievie

Legacy Member
themuslim zei:
tis een film, gene anime reeks,

die roddels zijn geen roddels, lang niet meer, twas ne officiele statement,
als ge echt ff -fan bent moet de meer researche doen :naughty:

*kuch* ;)

zagevent zei:
er is ook een anime reeks van final fantasy, bestaand uit 25 afleveringen

IKZELF wist ook enkel van de film af en ben genoeg op de offiecele site geweest.
Maar omda diene kerel wel veel van anime weet, wou ik hier toch is checken.
Blijkbaar klopt er toch iets van
anime reeks EN ne film :woohoo:

Weet ge nog iets meer van die reeks?

PaLaDiN

Legacy Member
Ja maar die anime reeks is niet zo goed imho is wel to the bone FF maar zegt me niks....
En ik dacht dat FFAC toch naar europa komt, zo niet gewoon importen :D

grievie

Legacy Member
PaLaDiN zei:
Ja maar die anime reeks is niet zo goed imho is wel to the bone FF maar zegt me niks....
En ik dacht dat FFAC toch naar europa komt, zo niet gewoon importen :D
En dan! :p
Kvind ni elke FF (de games) even goed, ma het sfeertje er rond is altij wel lekker. Dus ga ik er toch is achter zoeken.

Idd, als het ni naar Europa komt dan mogen ze het overvliegen voor mij ^^

chellesan

Legacy Member
de anime reeks heeft zijn goeie en slechte kanten, het heeft een goei final fantasy sfeertje, alles van ff komt er in voor, goeie muziek, goeie personages, de vijanden zijn zoals in een ff spel goed uitgewerkt en zijn allemaal mysterieus, er waren zelfs momenten dat ik meer voor de vijanden was dan voor de goeie, er zitten emotionele momenten in en zoals het in een ff hoort is het einde erg verassend, de nadelen van de reeks is, da het soms erg saai is, en als er dan iets gebeurd, dan weet je al hoe ze het gaan oplossen (ne summon zien is tof, maar altijd ene zien is op den duur vervelend) aan het einde van de serie gaan ze gelukkig wat rapper vooruit en is er meer actie, tis ne anime zeker het bekijken waard, soms wat saai, maar als je een ff freak bent zul je u wel daar niks van aantrekken en zul je met geneugen uitkijken naar alle dingens die erin voor komen

grievie

Legacy Member
weet ge de naam van de serie?
is die hier verkrijgbaar?
taal? subtitles?

Lijkt me wel iets lekker.
Ben geen hardcore anime fan ma kan er wel naar kijken, als het dan nog FF is dan is het al helemaal in orde...

(srry voor de vele vragen btw ^^ zal effe ywe nickname eer aan doen)

downset818

Legacy Member
final fantasy unlimited. kweet ni of die hier te krijgen is, ze is naart schijnt ook ni zo super.

enfin, the spirits within vond ik wel zalig.

chellesan

Legacy Member
grievie zei:
weet ge de naam van de serie?
is die hier verkrijgbaar?
taal? subtitles?

Lijkt me wel iets lekker.
Ben geen hardcore anime fan ma kan er wel naar kijken, als het dan nog FF is dan is het al helemaal in orde...

(srry voor de vele vragen btw ^^ zal effe ywe nickname eer aan doen)
ge kunt er aan geraken via de gekende p2p programas, de ondertitels zijn in het engels en pak als je kunt de versie die vertaald is door soldats, da is de beste vertaling
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan