Archief - FIFA 12 DEMO 13/09 !!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Snertie

Legacy Member
Echt een slechte zet. Niemand zet nog druk, en dat is gewoon super frustrerend. Na 3 matchkes uit pure rage mijn ps3 uit gezet ze :p

Lightstriker

Legacy Member
Xt[FCB];15378295 zei:
wil niet eens opstarten met mijn controller aangesloten (ps3 controller).
Zonder controller wilt hem wel opstarten maar met toetsenbord spelen gaat langs geen kanten en weet niet eens welke button met welke key verbonden is want krijg enkel van die gekleurde bollen te zien.

Werk je via motioninjoy?

Volg dan de volgende stappen:

1. Run Motioninjoy Driver, connect your PS3 Controller and select mode "Xbox 360 Controller Emulator". Then clic "Options" next to the previous mode selected.

2. In Options, clic next to Xinput (purple row) and select Xbox 360 controller. Then, clic Enable, left bottom.

3. Go to 'profiles' again (same page of Motioninjoy of step 1), and clic Enable.

4. Launch FIFA 12 Demo and go to Game Setting > Button Icons and select Logitech Rumble Pad 2.

5. Enjoy!!!!

Getest en het werkt perfect

50Euro

Legacy Member
Heeft iemand dit al op Pc én op Console gespeeld? Zit er dit jaar veel verschil tss als je op beide controller gebruikt?

Lospeed

Legacy Member
dat verdedigen wordt echt nog een uitdaging (op dit moment toch, ik wacht nog af tot de volledige versie maar voor de moment bak ik er verdedigend bitterweinig van :unsure:

waffel

Legacy Member
Joris. zei:
Ik speel nu de demo en veel verandering met FIFA 11 is er niet, nog altijd de stomme controls met Xbox 360 controller afbeeldingen... lame ports

serieus, ik heb zojuist een FIFA 12 match gestart... 2 minuten en ik heb het uitgezet. Zo'n suckage graphics, zelfs met alles op de beste settings.

Ik heb zo'n logitech controller voor de pc, en da's een playstation bakje met xbox knoppen. Wss daarom dat ze zo te werk gaan (is in PES ook zo)

Ik ben een ervaren PES speler, maar ben voor het eerst sinds FIFA98(toen ISS nog niet bestond eigenlijk) van plan om eens FIFA uit te proberen (samen met PES). Hoe doe je één-tweetje en hoe zet je met een andere speler uit je team druk op de tegenspeler? Zijn twee essentiële dingen die andere controls hebben blijkbaar :p Ook een lage voorzet (dus de bal via de grond inde 16 droppen) lukt me voorlopig niet?

dadash

Legacy Member
1-2tje is LB en A. Een lage cross weet ik niet. Zal wel iets met X zijn. Maar met LB maakt hij er een lob van denk ik en met RB een finesse bal.

waffel

Legacy Member
Merci, enig idee hoe je druk zet op een tegenstander met een speler uit je ploeg? Want ik zit hier te sukkelen als geen een in de verdediging omdat ik telkens op de man moet verdedigen, terwijl ik graag mijn gecontroleerde speler positioneel goed zet en een cpu speler er laat op stormen.

dadash

Legacy Member
RB om een teammaat te laten pressen.

Bij opties kun je alle buttons bekijken. Er zijn een achttal tabs of zo en dat is zonder de skill moves gerekend.

TheNarrator23

Legacy Member
Man man man, het lukt maar ni om deftig te verdedigen en kansen te maken. Om een of andere reden kannek er geen kloten nimmer van. In 11 speelde ik op wereldklasse, en ik moet al naar semi-pro gaan om een deftige match te spelen. Alst zo blijft, zal de 12 rap mijn huis uit zijn, en halek mij weer nen 11 binnen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan