Archief - FIFA 12 DEMO 13/09 !!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Elmagico213

Legacy Member
idd is tijd voor den 12.zit hier maar te wachten op de demo.was toch den 13de he?

Urboembake

Legacy Member
ergens gelezen dat pas om 18u zou zijn en op ander forum zelf pas morgen in Europa :s
Wa moet ge nu geloven :p

Veriac

Legacy Member
Morgen in EU, vandaag tussen 22:00 en 24:00 (Belgische tijd) in USA.
(Met een Amerikaans account kan je deze dus vanavond spelen)

Zentek

Legacy Member
Bij gebrek van de PS3 demo (komt morgen avond pas heb ik begrepen) ben ik de PC demo aan het downloaden.

Ben benieuwd :)

Elosopardo

Legacy Member
Het ziet er wel goed uit :) ben benieuwd naar de PS3-versie :)

Zentek

Legacy Member
Heb de demo geprobeerd.

Had meer verandering/verbetering verwacht.
Het voelt beter aan, het ziet er ook realistischer uit en de gameplay vind ik persoonlijk beter dan de voorgangers maar de keerzijde van de medaille is dat het eerder aanvoelt als een Fifa11 met wat patches.

Het publiek is nog steeds even saai als in Fifa 11.
Het commentaar (ENG) is verbeterd, maar ik denk dat de meeste het na een maand allemaal wel weer beu zijn en het scripting van het commentaar is nog steeds dezelfde als in Fifa11, dus ze zullen wel weer rare dingen zeggen zoals een corner uitroepen terwijl het een vrije trap is of uit hun stoel springen met het geroep "he shoots!" terwijl er een offside werd gefloten een half uur geleden.

Maar het replay systeem is nog even buggy als altijd, bijvoorbeeld het terug zien van match replays, soms laat hij enkel maar een replay zien van de eerste helft terwijl er in de tweede helft 3 goals gescoord zijn.

Ze hadden het beter geimplementeerd met de match events waarbij je per event (goal/fout/etc) de replay kan bekijken die erbij hoort. Misschien neemt dat teveel hardware resources in om elke event als replay te saven, maar ik betwijfel het.

Anyways ik had er meer van verwacht maar het ziet er uit als Fifa11 alleen... beter?

Ik verwacht ook niks nieuws bij de career mode maar de extra's online lijken me wel leuk (online division play/tournaments).

robbie7

Legacy Member
Vind de PC versie toch heel wat anders dan Fifa 11. Dat verdedigen enzo is helemaal anders dan vroeger, enfin ik moet men aanpak toch veranderen. Ook schieten op doel vind ik er anders uitzien, ze schieten niet echt op een natuurlijke manier lijkt me.

Kijk ook wel uit naar de nieuwe online modi, met het degraderen enzoverder. Graag volledige versie zo rap mogelijk :p

Jay2Banks

Legacy Member
ik zal de demo wel downen maar het spel later zelf kopen zit er mss niet in...

fANAT1C

Legacy Member
Xini zei:
Weet iemand hoe laat de demo online zou zijn ? PS3 bedoeld ofc.
De PS3 demo wordt in Europa pas op 14 september (morgen) om 17 uur onze tijd gelanceerd. In de Playstation Store van de US zal de PS3 demo vandaag om 23 uur onze tijd al te downloaden zijn.

Lamsednav

Legacy Member
Wss zal 'm weer sucken zeker de PC-versie in vergelijking met de consoleversies?

fANAT1C

Legacy Member
Lamsednav zei:
Wss zal 'm weer sucken zeker de PC-versie in vergelijking met de consoleversies?
Ik speel nu de demo en veel verandering met FIFA 11 is er niet, nog altijd de stomme controls met Xbox 360 controller afbeeldingen... lame ports

serieus, ik heb zojuist een FIFA 12 match gestart... 2 minuten en ik heb het uitgezet. Zo'n suckage graphics, zelfs met alles op de beste settings.

Furiax

Legacy Member
wil niet eens opstarten met mijn controller aangesloten (ps3 controller).
Zonder controller wilt hem wel opstarten maar met toetsenbord spelen gaat langs geen kanten en weet niet eens welke button met welke key verbonden is want krijg enkel van die gekleurde bollen te zien.

witchdemon

Legacy Member
spel is super op pc, eindelijk de console versie met nog iets betere graphics
gameplay is supersmooth en heerlijk

en voordien speelde ik altijd pes
pes 2012 is nie slecht, maar de goede gameplay, sfeer + echte teams doen me dit jaar voor fifa gaan
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan