Archief - favorite weapon

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Coolio Jr

Legacy Member
ge hebt den AK47 en den AKMS ... kheb liever den AK47, dien is accurater.
en car15/XM148 vinnek wel bon , M16 ma da hangt af van welke map en de omstandigheden.

ik haat M14-law en M60-m79
liever type 56-RPG2, die type 56 ownt, in close combat is die soms beter as M16 & CAR15 :woohoo:

ik heb nie graag de SA7+handwapentje.. ze zoude daar iet beter me moete geve... want as ge SA7 zijt zitte na 3 rakette waarvan 1 mis zonder ammo, en kunde me u handwapentje de dood in gaan.

Foose

Legacy Member
Coolio Jr zei:
ik heb nie graag de SA7+handwapentje.. ze zoude daar iet beter me moete geve... want as ge SA7 zijt zitte na 3 rakette waarvan 1 mis zonder ammo, en kunde me u handwapentje de dood in gaan.

idd, handgun = geen klote waard
Ze zoude iets gelijk den M14 er moeten bijzetten

sparco

Legacy Member
als er geen helis in de buurt zijn gebruik ik men sa7 als rocket launcher tege infantery :p ge moet wel mikken enz , maar em zakt nie naar benden zoals nen rpg, en is redelijk snel :)

J-razor

Legacy Member
me diene TT33 is nog e vrij goe wapen, ge moet ermee lere omgaan en ge hebt ook nog xpacks ;)

diene mat-49 is wel e zalige wapen

Coolio Jr

Legacy Member
Zeke Anderson zei:
nee ik bedoel den mat49 voor den nva

die is zeer goed op korte afstand, zeker age ducked :D

kvin die zeer gepast, vorige keer op reclaiming hue heel de brug afgewandeld naar de vijand zijn punt en zeker 10-15 vijandjes kunne afknalle :D was wel zalig, ma toen da ik in de tank wou springe had er ene me ne M97 ofzoiet mij nog just :( 1 second :( .. achja :) twas leuk :D

come on, I wanna hear exiting stories of spannende momente :D !! tell me !!

DigitalOverdose

Legacy Member
Hangt bij mij echt van dag tot dag, welke map en hoe het andere team zich gedraagt.

M16 is menne favoriet als US. Heb ik den indruk dat de vijand in groepkes aanvalt/verdedigt, dan durf ik de CAR15 wel is pakken. Is wel ietske zwakker en minder nauwkeurig IMO mor nen M16 is te rap leeggeschoten als ge telkens 2 à 3 man tegen hebt.
Bij NVA is da dan den AK47, tenzij diejen DP ( of hoe noemt da geweer met dieje ronde lader bovenop) aanwezig is, dan pak ik bijna altijd die laatste. Meer kogels in ne lader en das al es handiger als ge een groepke tegenkomt. de nauwkeurigheid vin ik zelfs iets beter dan die van den AK47 en op langeren afstand is'm ook handiger om volk neer te leggen waarbij ge meerdere bursts nodig hebt.

Speelt de vijand vooral verdedigend dan pak ik als NVA wel es de engineerclass. Eerst wa bestoken met mortier en zo ne MAT is idd zo slecht nog ni. Soms vin ik ne MAT zelfs beter aanvoelen dan nen AK47, vooral in close combats. Em is inderdaad redelijk wa zwakker, mor de recoil ervan is ni zo storend. Met nen AK47 stoor ik me soms enorm aan da geweer da in m'n zicht zit rond te springen.

M14 gebruik ik weinig, of ik moest een vijandelijke tank op't oog krijgen. Zo ook voor zijnen NVA tegenhanger. Ik vin de rifles van die classen gewoon te zwak. Zeker als ne close combat dreigt zijn ze gene zak waard IMO.

M60 en zijne NVA tegenhanger zijn bij mij zowa in de kast gezet. Soms gebruik ik ze nog wel is als de vijand in zo'n positie is teruggedrongen dat hij mor via ene weg weg kan en dan mor lekker te knallen, mor da gebeurt zelden.

NeOBaHaMuT

Legacy Member
ik gebruik over het algemeen de map Fall of Lang Vei of zoiets :s
en dan da tweede geweer van boven met granaatwerper deronder ken de naam nie ben nog nie zo ver gevorderd :s
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan