Archief - favorite weapon

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DirT

Legacy Member
ik ben net begonnen met bfv en zou wel eens willen horen welk wapen kit jullie voorkeur geniet en waarom ?
mijn favo kit is de mortar kit want niets is leuker dan snel een launcher te planten en een mortier op de neus van een tank te laten vallen. Ook het bijhorende geweer is zalig: accuraat en weinig verspilling van kogels wegens semi automatisch.in close combat ben je wel genoodzaakt van op de handgun ove te schakelen maar dit is niet echt het soort situaties die ik opzoek(laggy;)).

Remi

Legacy Member
XM148 vind ik best wel aangenaam...
nadeel is wel da ge ni kunt mikken... en da ge da vergeet, da er dan wel is gewonden kunnen vallen :doh:

Een m60 met M79 is ook best wel te pruimen...

Bij NVA is't de AK 47

Moriet gebruik ik wel is op maps met smalle wegen.. kunde wel lekker veel schade mee aanrichten.

nerdbuster

Legacy Member
Een type 56 is nie slecht in close combat hoor je moet gewoon niet te snel schieten en beter mikken ( dus nie sprayen ). En een M60 is idd sterk maar dan meer als support fire , op lange afstanden is het meer effectief dan een m14 of een type 56 vind ik ( wel als je prone ligt ) .

SilentSpring

Legacy Member
ak 47 en m16-car15. soms ook m14-law, hangt ervanaf
en dan ook type 56 - rpg7/2

Tsjernobyl

Legacy Member
tis ni echt het wapen alleen , maar wat erbij zit

type 56 voor NVA met boucing betty's :D
CAR of M14 met mortar (USA)

vooral in city maps zijndie betty's machtig.. en zoals gezecht , de type 56 is helemaal geen sclecht wapen, ook niet in close combat.

Bose

Legacy Member
gewoon ne car-15 meer is er neie nodig om eens lekker te fragge.

Foose

Legacy Member
USA: Meestal M16 of Car 15 liefst met Grenade launcher .. zeer handig, maar trage reload; zowel de car als rockets
NVA: Meestal Type-56 met Sa7 .. zeer handig als je soms een tankje tegenkomt en type-56 is zeer accuraat vind ik.

warelfs

Legacy Member
den eerste bazoeka van de nva is wel handig in city maps lijk hue en reclaiming hue

Ginow

Legacy Member
USA: meestal M16
NVA: AK of MAT-49

Maar aangezien ik niet graag voor een sheridan met men AK sta te zwaaien kan je zeggen dat de RPG ook mijn favoriete wapen is (om maar even te verduidelijken dat een favoriet wapen zeer sterk van de situatie afhangt).

:unsure:

oberon_sedai

Legacy Member
dragjeh zei:
NVA: Meestal Type-56 met Sa7 .. zeer handig als je soms een tankje tegenkomt

Is een SA7 geen Surface to Air Missile ? Hoeveel damage doet die eigenlijk wel, in dit spel, op tanks ? Toch een pak minder dan de RPG 5 / 7.

J-razor

Legacy Member
De SA7-strella is idd een surface to air missile. hij doe wel wa damage aan nen tank, natuurlijk minder dan nen RPG (wa eigenlijk normaal is, een plane heeft ni zon armor lijk ne tank)

den type-56 vinde same me den RPG dacht ik en ni me den SA7, den SA7 eeft enkel ne colt en xpacks

Tyken

Legacy Member
SA-7 want ik ben een dikke lamer :ironic: :ironic: :ironic:

nee assault all the way, m16, AK, car15

ps. ik heb ontdekt dat de MAT eigenlijk ne vree goe wapen i, ma ssssssssssst :p

Assassin007

Legacy Member
Assault en sniperkit neem ik altijd. Rondlopen met een bazooka is niks voor mij,.....

^ALUCARD^

Legacy Member
Assassin007 zei:
Assault en sniperkit neem ik altijd. Rondlopen met een bazooka is niks voor mij,.....

same here

vooral diene sniper is zalig bij die map hue ofzo
waar de Us start op den brug
ik pak nva sniper en headshots all the way :p
:p of assault in die map is ook goe

Foose

Legacy Member
oberon_sedai zei:
Is een SA7 geen Surface to Air Missile ? Hoeveel damage doet die eigenlijk wel, in dit spel, op tanks ? Toch een pak minder dan de RPG 5 / 7.

oops ja .. sa7 is die heatseeker, ff vergist :doh:
Tis die andere .. RPG 7 ofzoiet
Ma ge kunt er tanks mee afschieten, gewoon dicht genoeg staan :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan