Snarf
Legacy Member
It's here!
60kb/s upload yeeha!
Maar nu mijn vraag: kan ik mijn q3 settings nu ergens verhogen aangezien ik 60kb/s upload yeeha! heb? Heb al eens zitten prutsen en als ik upload is dat aan 9kb/s max. Nu, los van het feit dat waarschijnlijk vrij veel uploadvolume gaat geven op mijn telemetertje: valt dat nòg te verhogen, zodanig mij een ongeloofelijk vloeiende q3 situatie te geven?
Of maakt het eigelijk allemaal niet zoveel uit: expressnet gewoon of expressnet plus, voor te quaken kan je er geen voordelen uit halen?
En nog iets beetje off topic dat eigelek in tech forum thuishoort: vorige maand had ik een router gekocht, om met 3 pc's op Telenet Mono abo te gaan. Dat ging, en dat gaat nu nog altijd. Maar ik wil wel profiteren van het extra voordeel van 4 versch ip's te hebben, en dieje router pakt nu gewoon 1 ip denk ik en deelt dat door 4. Tis ne Sweex 4-port Broadband Router.. kan ik dat als switch configgen?
60kb/s upload yeeha!
Maar nu mijn vraag: kan ik mijn q3 settings nu ergens verhogen aangezien ik 60kb/s upload yeeha! heb? Heb al eens zitten prutsen en als ik upload is dat aan 9kb/s max. Nu, los van het feit dat waarschijnlijk vrij veel uploadvolume gaat geven op mijn telemetertje: valt dat nòg te verhogen, zodanig mij een ongeloofelijk vloeiende q3 situatie te geven?
Of maakt het eigelijk allemaal niet zoveel uit: expressnet gewoon of expressnet plus, voor te quaken kan je er geen voordelen uit halen?En nog iets beetje off topic dat eigelek in tech forum thuishoort: vorige maand had ik een router gekocht, om met 3 pc's op Telenet Mono abo te gaan. Dat ging, en dat gaat nu nog altijd. Maar ik wil wel profiteren van het extra voordeel van 4 versch ip's te hebben, en dieje router pakt nu gewoon 1 ip denk ik en deelt dat door 4. Tis ne Sweex 4-port Broadband Router.. kan ik dat als switch configgen?



