Archief - Expressnet Plus!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Snarf

Legacy Member
It's here!

60kb/s upload yeeha!

Maar nu mijn vraag: kan ik mijn q3 settings nu ergens verhogen aangezien ik 60kb/s upload yeeha! heb? Heb al eens zitten prutsen en als ik upload is dat aan 9kb/s max. Nu, los van het feit dat waarschijnlijk vrij veel uploadvolume gaat geven op mijn telemetertje: valt dat nòg te verhogen, zodanig mij een ongeloofelijk vloeiende q3 situatie te geven? :) Of maakt het eigelijk allemaal niet zoveel uit: expressnet gewoon of expressnet plus, voor te quaken kan je er geen voordelen uit halen?

En nog iets beetje off topic dat eigelek in tech forum thuishoort: vorige maand had ik een router gekocht, om met 3 pc's op Telenet Mono abo te gaan. Dat ging, en dat gaat nu nog altijd. Maar ik wil wel profiteren van het extra voordeel van 4 versch ip's te hebben, en dieje router pakt nu gewoon 1 ip denk ik en deelt dat door 4. Tis ne Sweex 4-port Broadband Router.. kan ik dat als switch configgen?

FoRCe

Legacy Member
snaps verhogen zodat ge meer send en recieves krijgt van master server, snaps 60 of hoger pakke ipv 40

FreekyMage

Legacy Member
voor die router, zien dat modem niet in wan poort zit (k' weet niet juist hoe het met die sweex zit) en dan naar router surfen en dhcp afzetten, normaal zou hij dan wel moeten werken denk ik :unsure:

Snarf

Legacy Member
ik kan zo naar mijne router surfen, en bedoelt ge dat daar ergens op die pagina "turn off dhcp" zou moeten tussenstaan? want da vind ik daar nie direct ze?

t.i.: de router wérkt hé, ik heb nu internet, maar ik wil dieje router puur as switch laten werken, niet het internet van 1 ip adres laten opsplitsen

kSeon?

Legacy Member
Snarf zei:
ik kan zo naar mijne router surfen, en bedoelt ge dat daar ergens op die pagina "turn off dhcp" zou moeten tussenstaan? want da vind ik daar nie direct ze?

t.i.: de router wérkt hé, ik heb nu internet, maar ik wil dieje router puur as switch laten werken, niet het internet van 1 ip adres laten opsplitsen

(halle as in groot-halle, met deelgemeenten lembeek, huizingen, enzoverder?)

Snarf

Legacy Member
deelgemeente huizingen? haha Buizingen wilde zeggen. huizingen is beersel e.d...

ja inderdaad.. wtf hé, ne quaker vanuit Halle? ik dacht da ik alleen was! woehoe

freeza

Legacy Member
dunnow uw packets en snaps enzo verhogen maar ik weet niet of veel servers het eigenlijk toelaten
van routers ken ik nie genoeg om er iets over te zeggen dusja :p
'nyway hoeveel kost dat boeltje zo per maand? >_<
edit: en hoeveel limiet heb je dan?

FreekyMage

Legacy Member
mss staat er iets als "automatisch ip" ofzo ipv dhcp, dat moet gewoon af zodat ge uw ip van telenet kunt krijgen ipv de router

kSeon?

Legacy Member
Snarf zei:
deelgemeente huizingen? haha Buizingen wilde zeggen. huizingen is beersel e.d...

ja inderdaad.. wtf hé, ne quaker vanuit Halle? ik dacht da ik alleen was! woehoe

idd lol, anyway ben niet van halle: van pepingen, maar ik ga elke dag in halle naar school :applause:
en loop daar ofc ook veel rond :D

waar gaje naart school?
me: 5eco-wisk in tcollege ^^

Lashknife

Legacy Member
snaps/cl_maxpackets/rate verhogen

vooral cl_maxpackets gaat uw traffic verhogen (maar dat is dan ook equivalent met uw 9kb/s)

more traffic = more accurate beeld van de gameworld...

en voor router, moet idd ergens staan dhcp disabled, en uw internet op uw switchpoorten connecten, niet op de wan...

Snarf

Legacy Member
freeza, ge zit op een telenet site, en ge zijt te lui om dan op te zoeken wat expressnetplus is? :)

thx voor de rest voor de info, will try!

en kseon, veel plezier dan met de lessen chemie en/of fysica van mijn moeder, rooselaer :x

DiEana

Legacy Member
:applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause:

DiEana

Legacy Member
is er een manier zoda het eerste en laatste mannetje iets trager in hun handjes klappen

das een schoon effectje

Outsjuh

Legacy Member
snaps naar 60 verhogen zal ni veel helpen als sv_fps op 25 of 30 staat

kSeon?

Legacy Member
Snarf zei:
freeza, ge zit op een telenet site, en ge zijt te lui om dan op te zoeken wat expressnetplus is? :)

thx voor de rest voor de info, will try!

en kseon, veel plezier dan met de lessen chemie en/of fysica van mijn moeder, rooselaer :x

omfg dat meen je niet xD ik heb idd chemie van haar ^^

kzal haar de groeten doen van hare zoon? zalig :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan