Archief - Europe vs Korea

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

waffel

Legacy Member
aansteke en dan naar lan games gaan in je wcIII
en aanklikken

(madfrog aan het winne)

waffel

Legacy Member
tis voda dat ie uitgeschakeld is :)
gg korea 5-2
Mja die koreaanse orc speler ownt letterlijk alles ik denk ni da iemand ter wereld hem kan verslaan (ik bedoel dan een niet-koreaanse speler)

GigaMoller

Legacy Member
Strijk, ocharme Europe ;) Zacard heeft zowaar iedereen geownt ~~

GeTa

Legacy Member
stomme suckard
europese spelrs waren beter dan de koreaanse maar ja de suckard is gewoon goed eh

waffel

Legacy Member
g3t4 zei:
stomme suckard
europese spelrs waren beter dan de koreaanse maar ja de suckard is gewoon goed eh


eum like no? :)
Na grubby en madfrog was er ni veel goed meer over :p(ale ja die andere spelers owne mij ook 1000x zo hard ma tege koreaanse spelers ni)
vergeet ni FoV was in reserve !!! dus de koreanen war enog mild met ons :D

Wammes

Legacy Member
Ik denk dat Grubby misschien wel een kans had gehad vs Zacard, ook al houdt grub niet van OvO. Ik denk dat ze allemaal wel een kans hebben gehad, Zeus heeft ook 1 game gewonnen... gewoon bad luck :p. Maar de koreanen zijn gewoon gek, die hebben niks beters te doen dan heel de dag proffesioneel te gamen... dan krijg je dat he :p

waffel

Legacy Member
grubby had vorige week in showmatch tege zacard ook al verlore en tege fatc had hij ook verlore hij doet het ni goe de laatste tijd
he lost his appetite for winning :sad: (hollanders é! :p)

falafel

Legacy Member
falafel zei:
Wat is de aka van dien Zacard?

Kvind het wel lastig dat ze ni de gewone 'kalimdornamen' bij die koreanen zetten. Ale skzacard heeft geen stats, sk.sweet ook ni, ... ik wil stats :(


:cry:

GeTa

Legacy Member
als die smorges opstaan is da : warcraft warcraft warcraft warcraft todat die gaan slapen
en als ze dan dromen : warcraft warcraft warcraft
alsek nu is alles opd eze key zet zou da dan mijne sart laten versnellen met 2 miliseconden?
alsek nu is 2 grunts minde rheb maar alles heb geupgrade hmm ik weet het toch niet ze :lol:

GigaMoller

Legacy Member
g3t4 zei:
als die smorges opstaan is da : warcraft warcraft warcraft warcraft todat die gaan slapen
en als ze dan dromen : warcraft warcraft warcraft
alsek nu is alles opd eze key zet zou da dan mijne sart laten versnellen met 2 miliseconden?
alsek nu is 2 grunts minde rheb maar alles heb geupgrade hmm ik weet het toch niet ze :lol:

Ze verdienen er dan oko geld mee?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan