Dark^Fact
Legacy Member
voor de geïnteresseerden :
Vandaag (zaterdag 28aug dus) wordt er een showmatch georganiseerd tussen de 'beste' koreanen en de 'beste europeanen'.
De spelers zijn zo :
Korea :
Check[PooH]
Cherry-ReiGn
SK.Sweet
SK.Zacard
Swain[FrienZ]
Europa :
4K.Zeus[19]
4K.Grubby
SK.HeMan
SK.MaD]q[FroG
SK.FatC
der is livecast van kidartica ( http://www.wcreplays.com/ )
en ge kunt uiteraard live volgen met Waaghtv ( meer info : http://WaaaghTV.gamesports.de )
greetz
Vandaag (zaterdag 28aug dus) wordt er een showmatch georganiseerd tussen de 'beste' koreanen en de 'beste europeanen'.
De spelers zijn zo :
Korea :
Check[PooH]
Cherry-ReiGn
SK.Sweet
SK.Zacard
Swain[FrienZ]
Europa :
4K.Zeus[19]
4K.Grubby
SK.HeMan
SK.MaD]q[FroG
SK.FatC
der is livecast van kidartica ( http://www.wcreplays.com/ )
en ge kunt uiteraard live volgen met Waaghtv ( meer info : http://WaaaghTV.gamesports.de )
greetz

grubby 
(jullie hadde zeker ni door da ik vo ne week weg was 