FlameDB
Legacy Member
Mja, ik zal mijn mening is geven ivm da gezeik op DH:
DH is wa op hun tene getrapt omdat pfyd door iedereen verkoze werd als cotm, waarom? Omdat ze hun 1ste gewonnen war na hybernating gewoonne hebbe met 8-7, als ge kijkt naar die wars van DH daarvoor, 4-4 ae, 5 ? keer tgib verslaan, das een maand goed presteren, PFYD wint 1 war die maand en direct cotm, DH nauwelijks stemme terwijl ze toch al hele maand presteren...
Da larz nen onnozelaar is da wete we allemaal
No flame intented eh.
DH is wa op hun tene getrapt omdat pfyd door iedereen verkoze werd als cotm, waarom? Omdat ze hun 1ste gewonnen war na hybernating gewoonne hebbe met 8-7, als ge kijkt naar die wars van DH daarvoor, 4-4 ae, 5 ? keer tgib verslaan, das een maand goed presteren, PFYD wint 1 war die maand en direct cotm, DH nauwelijks stemme terwijl ze toch al hele maand presteren...
Da larz nen onnozelaar is da wete we allemaal
No flame intented eh.





