Archief - Eurocup

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

FlameDB

Legacy Member
Mja, ik zal mijn mening is geven ivm da gezeik op DH:

DH is wa op hun tene getrapt omdat pfyd door iedereen verkoze werd als cotm, waarom? Omdat ze hun 1ste gewonnen war na hybernating gewoonne hebbe met 8-7, als ge kijkt naar die wars van DH daarvoor, 4-4 ae, 5 ? keer tgib verslaan, das een maand goed presteren, PFYD wint 1 war die maand en direct cotm, DH nauwelijks stemme terwijl ze toch al hele maand presteren...

Da larz nen onnozelaar is da wete we allemaal :p

No flame intented eh.

Apocalypse

Legacy Member
Da_GoDoFuNReaL zei:
Mja, ik zal mijn mening is geven ivm da gezeik op DH:

DH is wa op hun tene getrapt omdat pfyd door iedereen verkoze werd als cotm, waarom? Omdat ze hun 1ste gewonnen war na hybernating gewoonne hebbe met 8-7, als ge kijkt naar die wars van DH daarvoor, 4-4 ae, 5 ? keer tgib verslaan, das een maand goed presteren, PFYD wint 1 war die maand en direct cotm, DH nauwelijks stemme terwijl ze toch al hele maand presteren...

Da larz nen onnozelaar is da wete we allemaal :p

No flame intented eh.

lol as ge daarvoor op u tenen getrapt zijt, potm en cotm gaat ni over diegene die best gepresteerd hebbe, maar is gewoon 'vriendjespolitiek'.
En aangezien bijna niemand sympathie heeft voor DH krijgt gelle dus geen votes. Zo simpel als da...

nofunatall

Legacy Member
lol
neej gou
die COTM intreseert mij geen ruk
tgaat er mij om da PFYD hun eige ffe te goed voele na door extreme luck en laming ons gebeat te hebbe (kijk naar M5 die ons gewoon asswhoopen me pure skillz en die zevere toch ook ni ?)
@ rombo en cura : jullie begrijpen het nog steeds niet :)
nu dus terug ontopic ... gl aan dy, M5, DH en PFYD(ge zult het nodig hebbe)

p.s.: rudy en anders zijn wel lief dus hoor
p.s.2: DE MARC MAG IN LIBANON BLIJVE

Blackend

Legacy Member
Woohoo ! Wij zitten ook in de Eurocup, maar dan wel in Quake3 CTF ! (clan OMEGA)

\o/ :D

Alee , de qualifier :x

Hydrax

Legacy Member
Lars gij zijt het duidelijk die zich te goe voelt tov pfyd en nie andersom.

GL aan iedereen en hope da M5 wint he :bow:

Moguai

Legacy Member
kijk he lars,

ik snap dus ECHT NIE waar gij die "laming" tijdens die war vandaan haalt, voor de zoveelste keer.

Van iedereen da men demo van gaunt gezien heeft, spreekt NIEMAND van MASSDEF van ONZE kant. En dan nog, DH staat erom bekend om KOST WAT KOST (assrunning/massdef..) proberen te winnen. Hoewel wij het niet gedaan hebben, en eerlijk hebben gespeeld, zou ik het absoluut geen probleem vinden om te massdeffen tegen DH.. omda zij het toch altijd doen :)
Go read some CB reports ofzo, iedereen klaagt van DH, maar als het met hun gedaan wordt, dan krijgen we dit weer : "oh neee enkel wij mogen lamen !!! ik own ulle allemaal !!11".

Gij had gewoon gedacht ons serieus te ownen op gauntlet omda ge "woohoo".. "ex"botter Loque kon opstellen... oh joy. Net voor onze war kwam ge ongevraagd Loque zijn effi's van tegen Tgib bij mij in PM spammen, "let op, Loque doet mee, blabla 70effi !!!11"

Hoe fucking zielig kunt ge zijn.

Haal Loque uit de lineup, en DH is nix waard.

Als DH vs PFYD ooit nog voorvalt, en DH wint, fine, maar zijt er maar zeker van dat daar een shitload aan laming bij te pas zal gekomen zijn.

En derbij, PFYD is heel dat geflame niet begonnen tegen DH.. ik kan het gewoon niet hebben dat PFYD onterecht beschuldigd wordt van iets wat we niet gedaan hebben.

[SoliduS.S]

Legacy Member
Powercow zei:
gl aan de belgen.
En eh...pfyd? wat is er verkeerd met dh toch? zijn de belgische dikkenekken clans op hun tenen getrapt?
tssssss



waarom zoude WIJ op onze tene getrapt moete geweest zijn (gr?)

peis da ge een bekke verkeerd zij krachtkoe

Moguai

Legacy Member
en idd PowerCow; tis DH da lastig is, nie PFYD, dus hou u als DH-fanboy erbuiten als ge de nodige reports nie hebt gelezen, en de demos nie hebt bekeken.

|FuRiouS|

Legacy Member
altijd tof dat elk topic verziekt word door 2 clannetjes die elkaar liggen uit te maken. Wete wa mannen, stopt met ut of vecht het in een matchke, ma hou hier uw bakkes toch es gewoon
Gl aan alle clans in eurocup

Metochke

Legacy Member
|FuRiouS| zei:
altijd tof dat elk topic verziekt word door 2 clannetjes die elkaar liggen uit te maken. Wete wa mannen, stopt met ut of vecht het in een matchke, ma hou hier uw bakkes toch es gewoon
Gl aan alle clans in eurocup


as we het uitvechten in een matchke krijgen wij toch alle nagetieve commentaar naar ons geslingerd als we winne... so what's yer point?

@ powercow: bakkes ge hebt blijkbaar GEEN ENKEL BENUL van wa er gebeurt is.

@ GOU: hetzelfde. lars kickte alle PFYD members vlak na de war ECHT VLAK NA DE WAR uit alle chans waar wij op zaten terwijl wij nog gene fluit hadde gezegd.
dus komt nie af met die zever van COTM en POTM want twas daarvoor al bezig. wij hebbe blijkbaazr lame gespeeld vbolges 2 mensen van DH waarvan 1 def is. en dus volgt de rest.

wa ver fcking gatlopers zijde gelle fzo? hebde schrik om uw mening te zeggen fzo tov de rest die belachelijk doen?

nofunatall

Legacy Member
ja ja
blabla
laatet zitte
ik heb mijn mening, gulle de uwe, blablabla
we zulle wel zien volgende DH vs PYD
.

[SoliduS.S]

Legacy Member
pfyd cotm? wtf? kzie zo ene klet da voor pfyd stemt ofzo o_O

als cotm zo veel betekend voor u GOU, dan ist toch wel tijd om ulle attitude te verandere. en da gezever tov pfyd maakt het ni beter...

L0wD0g

Legacy Member
Man man man , zu ne nest allee :doh:

Please hou ulder beetje aan topic he en stemt voor de verandering eens op mij :niceone:

Sharur

Legacy Member
ik vindet tof da lars/DH zorgt da mense die gewoonlijk elkaar flamen nu een gemeenschappelijk flamedoel ebben :niceone:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan