Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nofunatall zei:de eenigste belgen da er gekickt gaan worre is PFYD omda ze sucken (n/o Anders en Rudy)
da's een feitMoguai zei:en nog van DH winnen, man man DH moet dan wel de slechtste clan ooit zijn !
Rombo zei:NFAA
wanneer worde gij nu eens ooit volwassen en wanneer beseft ge de realiteit eens
niemand moet u, en ge zult altijd ne idioot blijven, wa ge ook zegt, niemand trekt zich daar iets van aan, dus doe gewoon geen moeite

nofunatall zei:de eenigste belgen da er gekickt gaan worre is PFYD omda ze sucken (n/o Anders en Rudy)

$yntexjE zei:

uwe mensekennis stinktDr.KnOcKbOoT zei:ik mag die lars wel![]()
