meer last van 1ste vraag dan van 2de...
omda er zoveel fucking duitsers op diablo zitte versta ik wel wrm ze da vrage
rofl @ screens btw... wou wel da ze wa sneller opende , kutsmallband

ad:
zijn dinge dak mij nog veel erger in erger zu...
vb:
private baalruns me mense die 3/4de equip van u hebbe gehad... ge zegt op voorant eb 1 iets nodig als baal da dropt... niemand maakt probleem over , het dropt het word geript , you get pissed off en stopt voor paar weke me diablo spele voor de kutmentaliteit op diablo van bepaalde mense ->kijkt naar paar forum members :ironic: