Archief - Ergernissen in d2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

meest irritante vraag ingame in de geschiedenis van d2?


  • Totaal aantal stemmers
    52
  • Opiniepeiling gesloten.

Smashy

Legacy Member
Omdat er redelijk wa dinge mij serieus beginne te ergere begon ik me af te vrage (vooral door croisis :p) waar iedereen hier zich zo et meest aan ergerde in d2. (als der nog iet anders is moogde ook vermelde :p)

Croisis

Legacy Member
Dahmer zei:
Omdat er redelijk wa dinge mij serieus beginne te ergere begon ik me af te vrage (vooral door croisis :p) waar iedereen hier zich zo et meest aan ergerde in d2. (als der nog iet anders is moogde ook vermelde :p)

Who me ?
Mja voor mij is de keuze duidelijk. Es zien wat jullie er van vinden eh.

Eden

Legacy Member
De twee bovenste... ik kan ni kiezen :)

(bedank me maar jullie twee!!! :p)

dl_flodeklojo

Legacy Member
ger? all the way :)
heb persoonlijk nog niet veel "gimme free itamz" gezien de laatste tijd (lucky me ^^)

Chickenlal

Legacy Member
ger?
I need free
free plz
have free?
who has free?
gimme free plz!!!!!!!!!!!

kevinstaut

Legacy Member
i own u, haha
NK NK NK NK
sry for nk
oeps nked you sry
HAHA ich habe ihn geeunt
LAMER
CHEATER
nog? :unsure:

oya

Legacy Member
- "German?"
- "I need Free plz"
- "Need free itamz"
- "Noob"
- "Red safe ... TP safe" en dan infested
- 6 sorcen en geeneen die kan teleporten
- "sorc u have free for me"
- tppk
- lagrips
- archers met fana en cursed :x
- " i own coz i have ith itams" (1.09)
- Runes plz
- have runes?
- O <bla> N runes only

en zo kan ik nog even verder doen :sad:

Sacristar

Legacy Member
Maar 3 dingen da u ergeren aan D2 en dan nog ni eens multiple choice?!?
Pfffff sucky pol zu :p

German?
WHADDAFOK YOU TOKKIN ABOET? WHAT ARE CAPS? FU!
ppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppp
HAHA nOOb !! I'm 1337 !!
blablanjanja (*spambotnummerzoveel): BOTD 5€, enigma 5€ buy 10 --> 1 soj free now @ www.Irobyou.tk
Do you have some items for me? sorc give items. items!! RAAAH *schuimbek spatader*
baalrun 00000001111111 --> join join join join --> come all! come andariel! come kill andariel! sorc come kill plz! I need anda! hey! fuckorz!

Ik vergeet er nog vast nog oneindig veel en dan heb ek het alleen nog maar over het chat spammend gepeupel maar gelukkig hebben we nog het "n" knopje en de squelsh functie :applause:

Rider

Legacy Member
NEED SIGONS NEED SIGONS.
of de gamename : DUAL ME NOOB :p
vooral die fritzen tjonge jonge...

enneuh....

SORC TELE SORC TELE
PLIEIIIIIIZ I NEEEED...
NEEED FREEEEE SIGONS. :p

Archangel_wes

Legacy Member
Of van die mennekes die een game binnenkomen en instantly "pp" zeggen
Da hoeft daarom geen spam te zijn ma daar erger ik mij ENORM aan eh ... geen 2 sec geduld ffs...
Of als ge naar throne aant lopen/tele'en zijt ... in lvl 3 al om tp vragen ofzo ... wtf heeft da nu voor nut?

Patience is not a word in the bnet's dictionary imo.

NemesisBE

Legacy Member
in lvl 3 voor de deur van den throne, want als ge da in den throne zet, zouden ze wel eens direct kunnen sterven he... who knows :unsure:

golan

Legacy Member
me enters game "need free plz"
me drops items
ger: GIV MEH MORE PLZ!!!!!!!!

said nuf

GMotha

Legacy Member
-"Noob" is inderdaad wel te populair geworden, ze zeggen dat voor eender welke stomme reden lately.
-Hatelijk zijn diegenen die in een trade een paar gems en low runes (voor bijv een um) offeren en na een afwijzing blijven aandringen "plzzzzzz, i'm poor" etc...
-De flooders die uw scherm vol willen krijgen met "ppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppp" of "plzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz": alle chance dat er squelch bestaat.
-Grabbers zowiezo, vooral bij baalruns: gewoonlijk ga ik op hell na een run even baal zelf mollen (wel wachtend of er gene voorgaat), en regelmatig komt er zo'n lvl 50 aapke erachter gehuppeld om te grabben wat er te grabben valt zonder zelf een poot uit te steken.
-Zeikerds die gaan lopen voor souls terwijl ze die best aankunnen en allemaal de game verlaten.
-Melee chars die altijd met de mana-pots gaan lopen voor een spellcaster zijn neus.
-erbarmelijk taalgebruik. "ur lol" enzo
-Idioten die in elke game volk proberen te ronselen voor hun clannetje.
-Al dat volk dat aan't stoeffen is met hun überhacks.
-De duitsers, vooral diegene die denken dat heel b-net duits spreekt.

Achja, die verzieken het spel.


De sorcs die vertikken te tele-en zijn vrij irri, maar dan leg ik dat gewoonlijk tevoet af: des te meer exp.


En niet-speler irritatie:
-die stygian dolls, ik blijf die irritant vinden.
-manaburn
-lagstoten bij baalruns

Archangel_wes

Legacy Member
Lord Roel zei:
in lvl 3 voor de deur van den throne, want als ge da in den throne zet, zouden ze wel eens direct kunnen sterven he... who knows :unsure:

Mja ma als ge PAS in lvl 3 zijt is da redelijk onlogisch imo,daar kunnen ook nog souls zitten (of is da alleen in 2?)
Either way ... tis ambetant :p

Time

Legacy Member
Archangel_wes zei:
Of als ge naar throne aant lopen/tele'en zijt ... in lvl 3 al om tp vragen ofzo ... wtf heeft da nu voor nut?

ik hoop voor u daje dan express midden in wa souls ofzo teleport en tpke zet? da doe ik toch, dan krijgde ff flameregen en zegde "u wanted tp..."


waar ik me meest aan erger:
noobs die nen ganse run of game zitte te spamme "sorc i have good staff for you" of iet in dien aard en als ge dan zegt "drop" komtet "offer?" eh :ironic: ...

Smashy

Legacy Member
Time^- zei:
ik hoop voor u daje dan express midden in wa souls ofzo teleport en tpke zet? da doe ik toch, dan krijgde ff flameregen en zegde "u wanted tp..."
ik doe da veel :D zooooooooooo grappig :D na 5 seconde ofzo kunde solo baalrun doen :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan