[xTc]Saito
Legacy Member
heb vandaag m'n computer eens opgekuisd en heb enkele vragen:
1) bestaat er een programma om .srt files bij te werken? dat zijn ondertitel files en ik heb het probleem da veel van m'n films in 2 stukken zijn en de ondertittels nie.... bestaat er een methode om die aan te passen?
2) ik werkte tot nu toe altijd met kazaa lite ++.... nu heb ik het probleem da da ding niemeer wil verbinden....hij blijft gewoon op het scherm staan van verbinden maar verbind niet..... weet iemland hoe dit komt of eventueel een goed kazaa alternatief?
bedankt op voorhand aan de mensen die me zuklen helpen...
1) bestaat er een programma om .srt files bij te werken? dat zijn ondertitel files en ik heb het probleem da veel van m'n films in 2 stukken zijn en de ondertittels nie.... bestaat er een methode om die aan te passen?
2) ik werkte tot nu toe altijd met kazaa lite ++.... nu heb ik het probleem da da ding niemeer wil verbinden....hij blijft gewoon op het scherm staan van verbinden maar verbind niet..... weet iemland hoe dit komt of eventueel een goed kazaa alternatief?
bedankt op voorhand aan de mensen die me zuklen helpen...



wat ge ermee kunt doen wel denk ik, ma ge moogt da toch hebbe, niet ? 
