Archief - enkele software vraagjes...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

[xTc]Saito

Legacy Member
heb vandaag m'n computer eens opgekuisd en heb enkele vragen:
1) bestaat er een programma om .srt files bij te werken? dat zijn ondertitel files en ik heb het probleem da veel van m'n films in 2 stukken zijn en de ondertittels nie.... bestaat er een methode om die aan te passen?

2) ik werkte tot nu toe altijd met kazaa lite ++.... nu heb ik het probleem da da ding niemeer wil verbinden....hij blijft gewoon op het scherm staan van verbinden maar verbind niet..... weet iemland hoe dit komt of eventueel een goed kazaa alternatief?

bedankt op voorhand aan de mensen die me zuklen helpen...

Macquoy

Legacy Member
[xTc]Saito zei:
heb vandaag m'n computer eens opgekuisd en heb enkele vragen:
1) bestaat er een programma om .srt files bij te werken? dat zijn ondertitel files en ik heb het probleem da veel van m'n films in 2 stukken zijn en de ondertittels nie.... bestaat er een methode om die aan te passen?

2) ik werkte tot nu toe altijd met kazaa lite ++.... nu heb ik het probleem da da ding niemeer wil verbinden....hij blijft gewoon op het scherm staan van verbinden maar verbind niet..... weet iemland hoe dit komt of eventueel een goed kazaa alternatief?

bedankt op voorhand aan de mensen die me zuklen helpen...
1) Sybsync

2) Kazaalite is illegaal? :p

3) ander forum ;)

en 4) Np :p

[xTc]Saito

Legacy Member
@mac:
1) bedankt
2) en dan? (sorry moderator als da nie mag....)
3) jullie ken ik dus vraag ik da hier
4) merci
@forceflow: merci, zal et eens checke

[xTc]Saito

Legacy Member
just shareaza aant testen....werkt fantastisch.... het enige dak een m'n kazaa beter vond is da da ding automatisch meer bronnen afzocht...

SHoGuN***

Legacy Member
firewall of proxy instellen ? routingprob ? Hier werkt et nog iig :)

*Edit* voor je subs zoek je gewoon beter de passende originele files eej saito, kijk eens wat rond op www.divxstation.com daar staan er meestal subs voor 1 en 2 cd's

Sandman--

Legacy Member
voor subs te editen (vooral resynchen dan) gebruik ik altijd time adjuster (moest ge dit gaan gebruiken, installeer het wel in het engels, met nederlands zal het niet zo leuk zijn :) ), zeer makkelijk en uiteraard gratis :) (en moest ge het nog niet weten, ge kunt uw srt en sub files ook met wordpad of kladblok openen als ge gewoon de tekst wil veranderen of de creidts die vaak op het einde staat wilt veranderen en uw naam er onder te zetten om met de eer te gaan lopen of zo :p )

en is kazaa (als programma dan) illegaal? :eek: wat ge ermee kunt doen wel denk ik, ma ge moogt da toch hebbe, niet ? :)

en ik wil vraag 3 en 4 ook wel weten :/

Macquoy

Legacy Member
Sandman-- zei:
voor subs te editen (vooral resynchen dan) gebruik ik altijd time adjuster (moest ge dit gaan gebruiken, installeer het wel in het engels, met nederlands zal het niet zo leuk zijn :) ), zeer makkelijk en uiteraard gratis :) (en moest ge het nog niet weten, ge kunt uw srt en sub files ook met wordpad of kladblok openen als ge gewoon de tekst wil veranderen of de creidts die vaak op het einde staat wilt veranderen en uw naam er onder te zetten om met de eer te gaan lopen of zo :p )

en is kazaa (als programma dan) illegaal? :eek: wat ge ermee kunt doen wel denk ik, ma ge moogt da toch hebbe, niet ? :)
Kazaa niet, kazaalite wel dachtk, tis allesinds toch offline genome omdat de makers van kazaa er een proces hadde tege ingespanne ofzo... (of het moest ondertusse al terug veranderd zijn)

3 en 4 waren extra info ;)

En @ sho: pas je sig aan knul, we recruiten nit meer :E

Anoniem08

Legacy Member
download areslite , veel sneller dan kazaa lite , maar je kan upload niet afzetten dus pak gewoon een lege map voor download/share map :)

Sandman--

Legacy Member
doe hetzelfde als wa exo zegt, maak een lege map met daar uw upload directory in, en als er nix in zit kan er nix uitkomen he :p

Macquoy

Legacy Member
souleH zei:
omh macquoy corrupte admin
Doelend op? :wtf:

Trouwens ik ben geen forum admin dus tis ni mijn taak zulke posts te editen/deleten whatever... Das aan de forum admins :music:

souleH

Legacy Member
Macquoy zei:
Doelend op? :wtf:

Trouwens ik ben geen forum admin dus tis ni mijn taak zulke posts te editen/deleten whatever... Das aan de forum admins :music:
dunno heb ik niet gepost
had mij gisteren vergeten afmelden op pc >_<

Aenima

Legacy Member
alternatief voor kazaa: Bearshare en ge kunt upload afzetten, het werkt op het principe van gnotella en limewire als u da iets zegt, dus geen peer 2 peer.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan