Archief - Emperor battle for dune probke

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Daedie

Legacy Member
kheb juist E:bfd gekocht voor vijf euro in de carrefour. maar krijg dat niet aant bollen. dat crasht altijd als ik dat wil opstarten. (op de desktop).

Rage

Legacy Member
HC_Daedalus zei:
jep, dat heb ik al geprobeerd.

-In een hoekje zitten huilen

-Laatste drivers van alles en nogwat installeren

-Hebde ge oc'ed? sommige spellen/app's geven soms problemen dan...

-Lees de Readme.txt eens van dune?

-Ga het westwoodforum spammen :)

Daedie

Legacy Member
Minimum Rage zei:
-In een hoekje zitten huilen

-Laatste drivers van alles en nogwat installeren

-Hebde ge oc'ed? sommige spellen/app's geven soms problemen dan...

-Lees de Readme.txt eens van dune?

-Ga het westwoodforum spammen :)

- al gebeurd

- al lang gebeurd

- nope

- al gebeurd

- westwood? bestaat dat nog :p ? (heb wel al plannen om het EA forum te spammen omdat ze C&C: generals niet meer willen supporten :angry: )

ps: eindelijk trekt uw 3Dmark 2003 ergens op zie ik :tongue: .

Rage

Legacy Member
tja ik moet werken voor men pc'ke eh ;)

Ik ga nog zien voor een nieuwe Hd (atm 60gb) dan nog een live5.1 kaartje erin ofzo. nog 512ram derbij. Dan gak weer wat wachten :p

finn

Legacy Member
op de mijne hier draait da ook ni zenne vroeger hebk da op m'n broer zijn pc geinstalled die had win prof 2000 denkek ma op den xp wa prob. Iets wa ik dus ook onthoud is da da spel een zwaar was voor zijnen tijd goe grafisch maar maximaal buggy. Altijd me ulle daedlines om niet te moete concurrere mé games van eigen ea merk. Daardoor komt het dat er al eens een buggy game inzit. Wel emperor was / is er door verkloot en geen goeie patches en veel te weinig patches voor uitgekomen. Die van generals late ze toch ook al eens zitte. Of wat met een fifa 2004.
Spel terugdoen geld terugvrage en koop bijvoorbeeld rome total war of wacht op battlefor middle earth of iets anders, ma persoonljk emperor geen slechte game gewoon te buggy te weinig support en te kleine community. Lachwekkend dat een game als cossacks bekender is en een reusachtige community heeft in vgl met emperor. btw koop miss anders cossacks anthyology. Natuurlijk cossacks en emperor zijn rts van verschillend kaliber. et is niet omda je emperor goe vind da je cossacks ook goe vind. Ma ik vond cossacks gewoon beter. Ma ontwikkeling van een spel gelijk emperor zal wel wa gekost hebbe en nooit echt bekend geweest.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan