Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
HC_Daedalus zei:jep, dat heb ik al geprobeerd.

het wat?Minimum Rage zei:-Ga het westwoodforum spammen![]()
Minimum Rage zei:-In een hoekje zitten huilen
-Laatste drivers van alles en nogwat installeren
-Hebde ge oc'ed? sommige spellen/app's geven soms problemen dan...
-Lees de Readme.txt eens van dune?
-Ga het westwoodforum spammen![]()
? (heb wel al plannen om het EA forum te spammen omdat ze C&C: generals niet meer willen supporten
)
.