Archief - Elite voor PC?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

radioth

Legacy Member
Yo 9Livertjes.

Ik vroeg me af of er al een release date is voor de Elite pack op PC?

Dan mijn tweede vraag is. Zou ik deze kopen of niet? Je krijgt wel alle Map packs 'gratis' en je kan soort eigen clans starten en zo met al je vrienden online dingen delen. Oke ja dit lijkt wel allemaal leuk maar is het dan die 50 euro waard? :P

Ik hoef geen reacties van Fanboys! Dus alleen serieuze reacties.

Grtzz Radioth.

dadash

Legacy Member
Voor die 50€ krijg je in principe elke maand een map of zo. Koop je die maps in DLC kost je dat 4x 15€ wat 60€ is. Dus als je iemand bent die al de maps wil dan is Elite de goedkope optie.

Heb je bij MW2 en BO al de mappacks gekocht? Dan is Elite zeker iets voor jouw.

radioth

Legacy Member
dadash zei:
Voor die 50€ krijg je in principe elke maand een map of zo. Koop je die maps in DLC kost je dat 4x 15€ wat 60€ is. Dus als je iemand bent die al de maps wil dan is Elite de goedkope optie.

Heb je bij MW2 en BO al de mappacks gekocht? Dan is Elite zeker iets voor jouw.
Op MW2 heb ik 2 packs gekocht maar dan waren er teveel cheaters en Had op dat moment ook weinig tijd voor de game.

BO heb ik gespeeld tot Prestige 5 en ben gestopt enorm slechte gameplay naar mijn zin :P

En bij die elite krijg je dan ook die extra functies natuurlijk of deze wat gaan zijn weet ik wel niet :P

Grtz.

Kennethdw

Legacy Member
Er komt geen prem op PC voor zover ik had gelezen. Wij krijgen elite gratis maar beperkter en later. Dit mede omdat wij het zelf kunnen maken eig zonder elite en omdat de pc beveiliging moeilijker is duurt het langer voor wij het krijgen.

maccie

Legacy Member
Kennethdw zei:
Er komt geen prem op PC voor zover ik had gelezen. Wij krijgen elite gratis maar beperkter en later. Dit mede omdat wij het zelf kunnen maken eig zonder elite en omdat de pc beveiliging moeilijker is duurt het langer voor wij het krijgen.

pc gamers gaan evenzeer mogen betalen imo

Kennethdw

Legacy Member
maccie zei:
pc gamers gaan evenzeer mogen betalen imo

Voor zover ik weet niet hoor, laatste interview dak zag zeiden ze elite gratis op pc, maar komt pas later.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan