radioth
Legacy Member
Yo 9Livertjes.
Ik vroeg me af of er al een release date is voor de Elite pack op PC?
Dan mijn tweede vraag is. Zou ik deze kopen of niet? Je krijgt wel alle Map packs 'gratis' en je kan soort eigen clans starten en zo met al je vrienden online dingen delen. Oke ja dit lijkt wel allemaal leuk maar is het dan die 50 euro waard?
Ik hoef geen reacties van Fanboys! Dus alleen serieuze reacties.
Grtzz Radioth.
Ik vroeg me af of er al een release date is voor de Elite pack op PC?
Dan mijn tweede vraag is. Zou ik deze kopen of niet? Je krijgt wel alle Map packs 'gratis' en je kan soort eigen clans starten en zo met al je vrienden online dingen delen. Oke ja dit lijkt wel allemaal leuk maar is het dan die 50 euro waard?
Ik hoef geen reacties van Fanboys! Dus alleen serieuze reacties.
Grtzz Radioth.