Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dr.salt zei:haha, ok graaf van goldeneye MAAR zo'n lelijke graphics? hoera we krijgen nog ee nintendo 64 game![]()
Ik ben al blij dat er keer een (waarschijnlijk) goede game uitkomt voor wii zonder mario of zelda in de titel.'t Zag er goed voor Wii vond ik.dr.salt zei:haha, ok graaf van goldeneye MAAR zo'n lelijke graphics? hoera we krijgen nog ee nintendo 64 game![]()
Goldrusher zei:Hmm, Epic Mickey ziet er al een pak beter uit dan de laatste footage.
Ik hoop echt dat deze naar PS3 komt in HD.
Voorlopig. Maar de game was oorspronkelijk multiplatform én nu de Move er komt...mijas65 zei:ze zeiden wel exclusive for wii ...