Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Unpro zei:Ben eens benieuwd naar sony, slechter dan microsoft en ubisoft kan het al niet zijn![]()
Gamer 01 zei:verwacht u toch maar aan veel move en 3d gedoe
Gamer 01 zei:verwacht u toch maar aan veel move en 3d gedoe
Flare' zei:Zo speciaal vind ik het er nu toch niet uitzien?Controls zien er mij ook niet zo praktisch uit op eerste zicht. (kan wel aan die interference liggen mja)

Idd, maar kudos om het live te doen, itt Microsoft.Poepoei zei:precies toch wat probleempjes![]()
ytsejam zei:Ja idd, misschien leuke gimmick in het begin maar om heel dat spel zo te spelen, liever niet. Zelda games zijn nu ook niet in 8 uur uitgespeeld
Vet gedaan maar ik zou er nooit mijn geld aan hangen.