SupersTar*
Legacy Member
Helleuw,
na de frequently asked questions te lezen kwam ik tot de conclusie dat de vraag die ik wil stellen er niet tussenstond..
Ik speel ingame met de toetsen: Home,End,Delete & Page down.. Deze gebruik ik voor movement...
Ze werken ook wel, maar telkens ik op één van deze toetsen druk komt er ook nog eens bij dat er dat "USE-geluidje" bijkomt... Ik kan dus bijna niet op sound spelen omdat er constant samen met mijn bewegingen dat USE-geluidje wordt afgespeeld..
Weet iemand hier raad mee?
Thnx
na de frequently asked questions te lezen kwam ik tot de conclusie dat de vraag die ik wil stellen er niet tussenstond..
Ik speel ingame met de toetsen: Home,End,Delete & Page down.. Deze gebruik ik voor movement...
Ze werken ook wel, maar telkens ik op één van deze toetsen druk komt er ook nog eens bij dat er dat "USE-geluidje" bijkomt... Ik kan dus bijna niet op sound spelen omdat er constant samen met mijn bewegingen dat USE-geluidje wordt afgespeeld..
Weet iemand hier raad mee?
Thnx
