Archief - Ehm.. ffie help plz

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SupersTar*

Legacy Member
Helleuw,

na de frequently asked questions te lezen kwam ik tot de conclusie dat de vraag die ik wil stellen er niet tussenstond..

Ik speel ingame met de toetsen: Home,End,Delete & Page down.. Deze gebruik ik voor movement...

Ze werken ook wel, maar telkens ik op één van deze toetsen druk komt er ook nog eens bij dat er dat "USE-geluidje" bijkomt... Ik kan dus bijna niet op sound spelen omdat er constant samen met mijn bewegingen dat USE-geluidje wordt afgespeeld..

Weet iemand hier raad mee?

Thnx

SupersTar*

Legacy Member
bind "INS" "+reload"
bind "DEL" "+moveleft"
bind "PGDN" "+moveright"
bind "PGUP" "drop"
bind "HOME" "+forward"
bind "END" "+back"

Naar mijn mening is hier toch niets mis mee?

xytro

Legacy Member
Staat er ook niets aan die knoppe gebind in uw userconfig.cfg ?

-Phoen!x-

Legacy Member
idd kijk eens goed aan wat use gebind is
(en maak volgende keer ook een deftige thread titel)

SupersTar*

Legacy Member
Excuses voor de titel..

bind "SHIFT" "+use"

Dit is het enige wat in mijn cfg nog met use te maken heeft, het geluid is er trouwens nog altijd.. Ik snap het echt niet meer..

FhF

Legacy Member
in console:
unbind "INS"
bind "INS" "reload"
bind "INS" "+stopsound"

daz alles dat ik zou kunnen bedenken tis nog zo vroeg he ;)
kan zijn dat het nie werkt maar probeer het es

SupersTar*

Legacy Member
won't work.. 't Is nog altijd hetzelfde... En als ik daar stopsound ook op bind dan ben ik gewoon alle geluid kwijt als ik op een movement toets druk hé.. Echt niemand die kan helpen? Ik ben zelfs al mensen tegengekomen die net hetzelfde hebben en ook niet weten wat doen.. Njah :/

BDP

Legacy Member
Ik heb dit probleem nog nooit tegengekomen , en zou dus ook niet weten hoe het op te lossen .

Misschoen kan google een oplossing opleveren , indien dit niet het geval is kan je nog steeds uw cfg aanpassen en uw movement keys verzetten naar andere toetsen .
Het is prolly het laatste wat je wil doen , maar na 2 dagen spelen ben je dit gewoon en geef je er niet meer om.

FhF

Legacy Member
Dan is de oplossing van bdp het beste imo, dat kom je wel gewoon ;)

L0|2|23

Legacy Member
ik zou hetvolgende proberen:
Code:
unbind "INS"
unbind "HOME"
unbind "PGUP"
unbind "PGDN"
unbind "DEL"
unbind "END"
bind "INS" "+reload" 
bind "DEL" "+moveleft" 
bind "PGDN" "+moveright" 
bind "PGUP" "drop" 
bind "HOME" "+forward" 
bind "END" "+back"

en als dat niet werkt, zou ik dit doen:

Code:
unbind "INS"
unbind "HOME"
unbind "PGUP"
unbind "PGDN"
unbind "DEL"
unbind "END"
bind "INS" "+reload; stopsound" 
bind "DEL" "+moveleft; stopsound" 
bind "PGDN" "+moveright; stopsound" 
bind "PGUP" "drop; stopsound" 
bind "HOME" "+forward; stopsound" 
bind "END" "+back; stopsound"

die unbinds ervoor zorgt ervoor dat je de wss fout gebinde use key verwijderd, je zal wel zien.

[EDIT]
Zet dit wel helemaal ONDERAAN je config.cfg of zet het best in je userconfig.cfg, want als de bind die ervoor zorgt dat use wordt gebind op een van die toetsen erna komt zit je weer met hetzelfde probleem

SupersTar*

Legacy Member
Heb die commands allemaal in console geprobeerd, maar 't hielp allemaal niet veel...

'k Heb dan maar besloten om andere movement-keys te nemen.. Zal we zien wat da geeft.. Toch thnx voor de hulp allemaal :)

;x

Smokey_3800

Legacy Member
gebruik de standaard movement : asdw op qwerty of qzsd op azerty
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan